شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#ورزشگاه

برنامه ریزی منچستریونایتد برای مدرن سازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه اولدترافورد

پس از مشورت با پنج شرکت معماری و مهندسی، انتظار می رود منچستریونایتد در سال ۲۰۲۲ برنامه جامعی برای بازسازی اولدترافورد تدوین کند. 

مدیران منچستریونایتد با دعوت از معماران و مهندسان برجسته، قدم های اولیه برای بازسازی ورزشگاه اولدترافورد را برداشتند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، با وجود این که ورزشگاه خانگی هیچ باشگاهی در بریتانیا به بزرگی اولدترافورد نیست، در سال های اخیر قدم های بسیار کمی برای مرمت و ارتقای این ورزشگاه برداشته شده است. در دوره ای که رقبا ورزشگاه های خود را تجهیز کرده اند و یا ورزشگاه جدیدی ساخته اند، خانواده گلیزر برای انجام دادن اقدامات مشابهی تحت فشار هواداران هستند. حالا قضیه افزایش ظرفیت جایگاه ضلع جنوبی اولدترافورد مطرح شده است و اگرچه هنوز هیچ تصمیم قاطعانه ای اتخاذ نشده، انتظار می رود این تغییرات باعث شود گنجایش ورزشگاه اولدترافورد از ۷۴,۱۴۰ نفر به حداقل ۸۰ هزار نفر برسد.

یکی از ایده های مطرح شده در جلسات اخیر، ساختن ورزشگاهی مجزا برای تیم بانوان و آکادمی منچستریونایتد بوده است تا اولدترافورد به طور اختصاصی در اختیار تیم فوتبال مردان بزرگسال این باشگاه باشد. البته در حال حاضر تیم زنان و تیم زیر ۲۳ سال منچستریونایتد اکثر بازی های خود را لی اسپورتس برگزار می کنند ولی برخی از مسابقات آن ها در اولدترافورد برگزار می شود. مکان برگزاری مسابقات تیم زیر ۱۸ سال هم، کمپ تمرینی کرینگتون است. شایان ذکر است، با وجود این که مدت زیادی از هزینه ۵ میلیون پوندی منچستریونایتد برای کمپ تمرینی کرینگتون نمی گذرد، قرار است اقدامات دیگری هم برای تجهیز این مجموعه ورزشی صورت گیرد.