شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پیش بازی

پرسپولیس - ذوب آهن؛ تارتار مانع از پیشروی یحیی می شود؟ / پیش بازی

پرسپولیس برای جا نماندن از کورس صدرنشینان، چاره ای جز پیروزی برابر ذوب آهن ندارد.

پرسپولیس و ذوب آهن در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته یازدهم
  • بازی: پرسپولیس تهران - ذوب آهن اصفهان
  • تاریخ و ساعت: جمعه 3 دی 1400 ساعت 17
  • مکان: تهران - ورزشگاه آزادی
  • داوران: مهدی سیدعلی- سعید علی نژادیان- آرمان اسعدی- امیر عرب براقی

 پیش بازی

پرسپولیس و ذوب آهن در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند. پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و برای رسیدن به رتبه های ابتدایی می جنگند اما ذوب آهن وضعیت خوبی در این فصل لیگ برتر نداشته است.

پرسپولیس در این فصل برابر تیم های فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پیکان به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و همچنین برابر تیم های استقلال، هوادار، گل گهر و مس رفسنجان متوقف شدند.

هم اکنون پرسپولیس با 5 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست، 14 گل زده، 8 گل خورده و کسب 19 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد. سرخ ها این شانس را دارند که در صورت پیروزی برابر ذوب آهن، در جدول رده بندی یک پله صعود داشته باشند.

در مقابل ذوب آهن با هدایت مهدی تارتار در این فصل 3 پیروزی داشته است، 2 تساوی و 5 شکست. آن ها برابر نفت ابادان، سپاهان و پدیده پیروز شده اند، برابر نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک متوقف شده اند و برابر پیکان، فولاد، استقلال، مس رفسنجان و هوادار شکست خوردند.

ذوب آهن هم اکنون با 5 شکست، 2 تساوی و 3 پیروزی، ثبت آمار 5 گل زده و 7 گل خورده با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارد.

تقابل های گذشته دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول