شهر خبر

لیگ برتر والیبال بانوان| تداوم صدرنشینی ذوب‌آهن و پیروزی سایپا در حضور مربی ایتالیایی


لیگ برتر والیبال بانوان| تداوم صدرنشینی ذوب‌آهن و پیروزی سایپا در حضور مربی ایتالیایی

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنجشنبه - دوم دی ماه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، یزد، اصفهان و شیراز پیگیری شد.

حضور گزینه هدایت تیم ملی والیبال بانوان ایران در خانه والیبال تهران، حساسیت رقابت دو تیم مهرسان و سایپا را دوچندان کرده بود. نارنجی‌پوشان در حالی به میهمانی مهرسان رفتند که به لحاظ امتیازی شرایط یکسانی با باریج اسانس کاشان داشتند و همین مسئله حساسیت بازی را بالا می‌برد. این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سایپا مقابل مهرسان و کسب امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 16 و 25 بر 13 تمام شد تا شاگردان مریم هاشمی جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.

باریج اسانس کاشان نیز هر چند که موفق به شکست 3 بر صفر جوانان زرتشتی یزد شد، اما این پیروزی به صعود شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه از جایگاه سومی جدول کمکی نکرد، چرا که این تیم در مقایسه با سایپا یک پیروزی کمتر دارد. در دیدار امروز کاشانی‌ها با جوانان زرتشتی یزد، باریج‌اسانس موفق به کسب امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 11 و 25 بر 19 شد.

در دیگر بازی امروز جدال ذوب‌آهن با ریف در شهرآورد اصفهان به نفع ذوبی‌ها تمام شد تا قهرمان نیم‌فصل با تحمیل شکست 3 بر صفر و ثبت امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 15 و 25 بر 11 به همتای اصفهانی خود، هم به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی ادامه دهد و هم روند پیروزی‌های متوالی‌اش را حفظ کند.

همچنین در چهارمین دیدار برگزارشده هفته یازدهم، ستارگان فارس شیراز در خانه میزبان مس رفسنجان بود. دو تیم در شرایطی با هم دیدار کردند که مس رفسنجان در سه ست متوالی و با کسب امتیازهای 25 بر 10 در ست اول، 25 بر 17 در ست‌های دوم و سوم به پیروزی رسید. به این ترتیب رفسنجانی‌ها از جایگاه ششم جدول یک پله صعود کردند.

 

انتهای پیام/