شهر خبر

طعنه تند یحیی به استقلال: چون افتخاری ندارند ما را متهم می‌کنند!

به گزارش منیبان؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن اظهارداشت:فردا مقابل تیمی بازی داریم چیزی که برای ما اهمیت دارد کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی و گرفتن امتیاز کامل بازی است و با تمرکز بالا بازی خواهیم کرد. ما وقتی با تیم‌های حریف بیرون از خانه و در استادیوم‌های آنها بازی می‌کنیم تازه می‌فهمیم که امکانات و ساختار و تشکیلات چیست. فوتبال در ایران بیشتر شبیه یک دورهمی است!

او بیان کرد: اسم پرسپولیس و استقلال آنقدر بزرگ است که به آسیا اعتبار بدهد و اگر این اتفاق بیفتد شاید برای فوتبال ما مهم نباشد، ولی آسیا از نبود پرسپولیس و استقلال ضرر خواهد کرد و اعتبار مسابقات زیر سؤال می‌رود.ما سعی می‌کنیم ذهن‌مان را درگیر حضور عزیزی‌خادم در باشگاه ذوب‌آهن نکنیم ولی شکل کار، قشنگ نیست. در بازی با صنعت نفت یک اتفاق افتاد و نمی‌دانم این موضوع چرا برای دومین بار رقم می‌خورد. 

سرمربی پرسپولیس افزود: در تعطیلات نیم فصل زمان داریم تا بتوانیم کاری کنیم. آن هم بر اساس نیاز فنی تیم خواهد بود و امیدوارم تا آن موقع اتفاق خاصی نیفتد. شاید از لحاظ قانونی پنجره باز شده باشد اما هنوز از نظر اجرایی استفاده ای نکردیم.

گل محمدی ادامه داد: تیمهایی که نتوانستند افتخاری کسب کنند، ما را متهم می‌کنند و ممکن است حرفهایی بزنند که افکار عمومی را متهم کنند. از یک طرف خوشحالم چون به جای اینکه تلاش کنند، حرف می‌زنند و دنبال و قصه و داستان هستند.

وبگردی