شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#حواشی#چطور

در گفت‌وگو با خبرورزشی مطرح شد:

واکنش ستاره پرسپولیس به مدیر استقلال/ اگر به فکر حواشی بودیم ۵ سال قهرمان نمی‌شدیم/ فوتبالی‌ها می‌دانند ما چطور جام گرفتیم

سیامک نعمتی معتقد است هدف پرسپولیس قهرمانی در همه جام هاست

واکنش ستاره پرسپولیس به مدیر استقلال/ اگر به فکر حواشی بودیم ۵ سال قهرمان نمی‌شدیم/  فوتبالی‌ها می‌دانند ما چطور جام گرفتیم
خبرورزشی -

پرسپولیس در حالی موفق شد با ۴ گل حریفش را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست دهد که در این دیدار سیامک نعمتی با توجه به غیبت سید جلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری کاپیتان تیمش بود و موفق شد یکی از گل های بازی را هم به ثمر برساند. با سیامک نعمتی در خصوص این دیدار و البته دیدارهای آینده در لیگ برتر گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل ویستا توربین چطور بود؟

خداراشکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فکر می کنم هواداران هم از عملکرد تیم رضایت داشته باشند. دیدار جذابی بود، هرچند کمی در نیمه اول کار سخت شد ولی در نیمه دوم موفق شدیم ۴ گل به ثمر برسانیم و به نظرم حتی این فرصت را داشتیم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در مجموع چیزی که اهمیت داشت، برد تیم و صعود به مرحله بعد بود و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد.

پرسپولیس می تواند در این فصل مدعی قهرمانی در جام حذفی باشد؟

بله چرا که نه. ما هم بازیکنان خوبی در تیممان داریم و هم کادرفنی ما فوق العاده هستند. طبیعی است که پرسپولیس در هر مسابقه ای مدعی عنوان قهرمانی خواهد بود. البته شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است، چون کوچکترین اشتباهی ممکن است باعث حذف شما شود. باید بازی به بازی پیش برویم و تلاش کنیم تا به فینال این رقابت ها برسیم و جام را برای هوادارانمان کسب کنیم.

بازیکنان حریف روی گلی که به ثمر رساندی شدیدا معترض بودند و مدعی شدند که داور باید آفساید اعلام می کرد. نظرت در این خصوص چیست؟

فکر نمی کنم آفساید بوده باشد ولی با این حال کارشناسان داوری نظر بدهند بهتر است.

در مورد گلزنی با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم صحبت کن ...

خب بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم افتخار بزرگی است و هم حس فوق العاده ای دارد. گلزنی هم که همیشه لذتبخش است. با این حال گلزنی با بازوبند کاپیتانی مزه دیگری دارد و خیلی خوشحال کننده است. خوشحالم توانستم برای تیمم گلزنی کنم و احساس بسیار خوبی دارم.

حتما در جریان صحبت های مدیر رسانه ای استقلال قرار گرفتی که عنوان کرد، قهرمانی های پرسپولیس خارج از زمین بازی رقم خورده است. نظرت در این مورد چیست؟

ببینید تیم ما به معنای واقعی تیم است و دنبال حواشی نیستیم. اگر به حواشی توجه می کردیم که نمی توانستیم ۵ سال پشت سر هم قهرمان شویم. پرسپولیس همیشه نشان داده که حرفش را در داخل زمین می زند و به حرف های دیگران کاری ندارد. ضمن اینکه هر کسی فوتبالی باشد متوجه می شود که ما در داخل زمین و با شایستگی قهرمان شدیم. زحمت بازیکنان و کادرفنی بوده که تیم ما در این سال ها بهترین نتایج را گرفته و کلی جام به هوادارانش تقدیم کرده است.

این هفته هم باید مقابل ذوب آهن قرار بگیرید. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

همه بازی ها واقعا سخت است و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. باید تلاش کنیم تا ۳ امتیار این دیدار خانگی را بگیریم، هرچند ذوب آهن هم تیم قابل احترامی است.

در چند بازی اخیر و بعد از بازگشتت از مصدومیت نیمکت نشین بودی و حتی در بازی مقابل پیکان به میدان نرفتی. در این مورد چه صحبتی داری؟

نقبلا هم گفتم که همیشه سعی می کنم خوب تمرین کنم و آماده باشم چون وظیفه من این است. در مورد بازی کردن هم کاملا تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر موقع تصمیم بگیرند، بازی می کنم و در خدمت پرسپولیس خواهم بود.