سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره طرح تقسیط و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی سوابق دو برابر شده جرایم راهنمایی و رانندگی تا پایان دی ماه بخشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه مجلس رانندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند اصل جریمه تخلفاتی که در سال ۹۹ و سال‌های قبل از آن مرتکب شدند را پرداخت کنند، افزود: بعد از پایان دی ماه، جرایم دو برابر شده هم محاسبه خواهد شد.

سردار حسینی ادامه داد: رانندگان می‌توانند با ورود به درگاه‌های پلیس من، سایت راهور 120 و مراجعه به پلیس +10 خلافی خود را دریافت و اقدام به پرداخت کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امکان تمدید مهلت بعد از دی ماه نیز وجود دارد؟ تصریح کرد: به نظر مهلت تمدید نخوهد شد البته ما تابع تصمیمات و مصوبات مجلس و هیات دولت در این باره هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای اجرای این طرح وجود ندارد، افزود: تمامی مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با هر تخلفی که مرتکب شدند از بخشودگی جرایم دو برابر شده رانندگی استفاده کنند و این طرح شامل تمام وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/