محمد طاهری، بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتسال، در رابطه با دو بازی دوستانه تیم‌ ملی فوتسال با ایتالیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که تیم داشت ناهماهنگی کاملا در تیم مشهود بود. مشکلی که در رقابت‌های جام جهانی داشتیم در این دو بازی هم کاملا پابرجا مانده بود. در این دو دیدار هم گل‌های بسیار خوب و زیبایی را به ثمر رساندیم اما باز مانند جام جهانی در کار دفاعی ضعیف بودیم و به راحتی گل می‌خوردیم اما در خصوص نتیجه هم به یک برد دست پیدا کردیم و یک بازی را واگذار کردیم که عملکرد مناسبی است. به هر صورت ایتالیا یک تیم خوب اروپایی است هرچند که این تیم هم تحولاتی داشت و جوانگرایی کرده بود اما برای ما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می شود.

وی در مورد گزینه‌های مطرح شده برای هدایت تیم‌ ملی گفت: من هم فقط اسامی مطرح شده را شنیدم و خیلی از جزئیات کار خبر ندارم. آنچه که اهمیت دارد تیم‌ ملی است که امیدواریم بهترین انتخاب انجام شود تا شاهد اتفاقات خوبی برای باشیم. فوتسال ایران جایگاه خوبی در دنیا دارد ولی اخیرا تمام رقبای ما به ویژه در آسیا به ما نزدیک شدند و نمونه آن را در مسابقات جام جهانی دیدیم که ازبکستان واقعا حریف آسانی برای ما نبود و یک زنگ خطر جدی برای فوتسال ایران است و امیدوارم انتخاب خوبی انجام شود. مربیان داخلی خوب هستند و واقعا می‌توانند به تیم کمک کنند اما اگر هدف‌مان استفاده از مربیان خارجی است آن مربی باید جزو 5 مربی طراز اول دنیا باید وگرنه اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

طاهری با اشاره به مسابقات لیگ بیان کرد: مسابقات لیگ برتر امسال هم در جریان است. بازی‌های خوبی را شاهد بودیم اما فکر می‌کنم تنها مورد خوب لیگ امسال بها دادن مربی‌ها به بازیکن‌های جوان است که قطعا اتفاق خوبی است و امیدوارم در نیم فصل دوم باز این رویه را شاهد باشیم.

انتهای پیام// 3