شهر خبر

مرگ دلخراش زیباترین زن دنیا!+عکس

ملکه زیبایی اکوادور با تن دادن به جراحی زیبایی غیر ضروری پس از پایان مسابقات جان خود را از دست داد و جراح مربوطه نیز بازداشت شد.

مرگ دلخراش زیباترین زن دنیا!+عکس

به گزارش منیبان؛ ملکه زیبایی اکوادور کاترین کاندو 19 ساله، دانشجو و مدل لباس بود. وی پس از اینکه در مسابقه ماه اکتبر 2014 برنده مسابقه ملی دوشیزه زیبایی شد، برای چنین عملی، تحت فشار  قرار گرفت.

کاترین که دانشجوی رشته پزشکی در منطقه دوران (Duran ) در غرب اکوادور بود، به عنوان جایزه، یک دستگاه خودرو، یک تبلت رایگان و امتیاز استفاده رایگان از یک دوره جراحی زیبایی را به دست آورد.

او دقایقی پس از اینکه به عنوان دوشیزه زیبایی انتخاب شد، مقابل دوربین یکی از رسانه های محلی گفت که می خواهد وزنش را کم کند و از این رو موافقت کرده به طور رایگان، تحت عمل جراحی لیپوساکشن قرار گیرد.

دانیل زاوالا، برادر وی، می گوید برای ترغیب خواهرم به این جراحی، یک جراح نه چندان حرفه ای، بارها با او تماس گرفت، با این حال او نپذیرفت.

برادرش می افزاید، کاترین می خواست امتیاز چنین جراحی را که قرار بود رایگان انجام شود به کسی که نیاز دارد، ببخشد، با این حال، با توجه به فشار فراوانی که روی او بود، خودش به این جراحی راضی شد.

 اکنون پزشک جراحی که این عمل را انجام داده، به اتهام بی توجهی منجر به مرگ کاترین در هنگام جراحی، بازداشت شده است. این بازداشت برای جلوگیری از فرار وی از کشور صورت گرفته است.

کارلوس ریس ایزکیردو (Carlos Reyes Izquierdo)، وکیل مقتول می گوید:درباره علت مرگ، ابهام فراوانی وجود دارد.

وکیل می گوید به وی گفته شده که مقتول به علت آسیب مغزی جان باخته؛ حال آنکه کارکنان بیمارستان می گویند وی به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد.

وبگردی