شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#علیرضا جهانبخش#هلند

مانع بزرگ پیشرفت علیرضا جهانبخش در هلند + سند

تکرار داستان مقابل یک تیم مشخص ؛ VAR دشمن اصلی علیرضا جهانبخش در هلند

تکرار داستان مقابل یک تیم مشخص ؛ VAR دشمن اصلی علیرضا جهانبخش در هلند

علیرضا جهانبخش که در دور رفت رقابت های لیگ هلند گلش مقابل هیرنفین مردود شده بود، در دور برگشت و بازی دیشب مقابل این تیم باز هم گلی زد که VAR دوباره آن را مردود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی مقابل هیرنفین در گلزنی بدشانس بود.

علیرضا جهانبخش که امسال برای تکرار روزهای درخشان خود در هلند از برایتون به فاینورد آمده، پس از گذشت ۱۸ هفته و سپری شدن یک مسابقه از دور برگشت لیگ اردیویسه تنها توانسته یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، اما اگر بازبینی ویدئویی نبود او امسال حداقل دو گل دیگر می‌زد.

جهانبخش سه روز قبل در دیدار حساس فاینورد مقابل آژاکس حدود ۲۰ دقیقه بازی کرد ولی امشب که تیمش از ساعت ۲۱:۱۵ در چارچوب هفته هفجدهم لیگ اردیویسه در ورزشگاه آبه لنسترا مقابل هیرنفین قرار گرفت، پس از سه مسابقه دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بازگشت تا درخشش دور رفت برابر این تیم را تکرار کند.

ستاره ایرانی فاینورد که انگیزه زیادی برای درخشش دوباره و اثباتش در ترکیب فاینورد داشت، در دقیقه ۱۴ نزدیک بود گلزنی کند، اما شوت والی تماشایی او به شکل خطرناکی از بالای دروازه هیرنفین عبور کرد تا جهانبخش به دومین گل خود در لیگ اردیویسه نرسد.

فاینورد در دقیقه ۳۲ روی یک کار تیمی و پاس‌های پیاپی توسط گاس تیل به گل رسید، اما قبل از پایان نیمه اول به دنبال زدن گل دوم بود ولی باز هم ملی‌پوش ایرانی این تیم در باز کردن دروازه هیرنفین ناکام ماند.

در دقیقه ۴۳ علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی فاینورد در محوطه جریمه هیرنفین موقعیت عالی گلزنی به دست آورد، اما شوت او به شکل عجیبی تبدیل به گل نشد و تنها یک کرنر برای فاینورد به همراه داشت؛ کرنری که با ضربه سر مارکوس سنسی دومین گل این تیم را به همراه آورد تا آنها با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را پشت سر بگذارند.

هیرنفین در دقیقه ۵۳ توسط هنک ورمن به گل رسید که مردود اعلام شد، اما پنج دقیقه پس از آن فاینورد دومین گل را توسط بریان لینسن زد و قصد داشت با ادامه حملاتش یکبار دیگر دروازه حریف خود را باز کرده و برتری‌اش را قطعی کند که بازهم شانس با علیرضا جهانبخش یار نبود.

جهانبخش که در دور رفت مقابل هیرنفین یک پاس گل داده و یک گل او پس از بازبینی ویدئویی مردود اعلام شده بود، امشب هم توانست دروازه این تیم را باز کند که دوباره VAR اجازه نداد گل او ثبت شود.

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۶۵ در سمت راست محوطه جریمه هیرنفین موقعیت خوبی به دست آورد که شوت زمینی محکم او با وجود اینکه تبدیل به گل شد و داور و کمک داور اول هم آن را پذیرفتند، اما ثانیه‌هایی بعد پس از اعلام کمک داور ویدئویی از طریق گوشی به داور وسط، این گل مردود اعلام شد.

تکرار داستان مقابل یک تیم مشخص ؛ VAR دشمن اصلی علیرضا جهانبخش در هلند

تکرار داستان مقابل یک تیم مشخص ؛ VAR دشمن اصلی علیرضا جهانبخش در هلند

حسرت جهانبخش برای گلزنی در دقیقه ۷۱ نیز مشاهده شد و این بار شوت راه دور و خطرناک او بی‌ثمر ماند و به اوت رفت تا دروازه‌بان هیرنفین بازی را شروع کند.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه ۷۵ تعویض شد و جای خود را به تورنسترا داد و در نهایت هم تیمش توانست در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر مقابل هیرنفین دست پیدا کند، در امتیاز ۳۹ با آژاکس برابر شود و بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول لیگ اردیویسه بماند.

جهانبخش در حالی بازی مقابل هیرنفین را بدون گل زده و با سه موقعیت خطرناک پشت سر گذاشت که امشب شانزدهمین بازی فصل خود را با پیراهن فاینورد در لیگ اردیویسه انجام داد.