شهر خبر

گرانادا 2-1 اتلتیکو مادرید؛ سیمئونه به آخر خط نزدیک می‌شود

تیره روزی‌های قهرمان لالیگا ادامه دارد

اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا در این فصل اصلا در قامت قهرمان نبوده و با نتایج و عملکرد ضعیف، هوادارانش را ناامید کرده است. تیم دیگو سیمئونه پس از باخت به سویا، امشب هم مقابل گرانادا شکست خورد تا آن‌ها رسما وارد بحران شوند. دیگو سیمئونه اصلا دوران خوبی را سپری نمی‌کند و شاید می‌توانیم بگوییم که او به آخر مسیرش در اتلتی نزدیک می‌شود.

در بازی معوقه هفته نهم لالیگا، تیم‌های اتلتیکو مادرید و گرانادا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان سیمئونه خیلی سریع و در دقیقه دوم بازی توسط ژائو فلیکس به گل رسیدند تا هواداران در خیال یک برد آسان در خانه گرانادا باشند اما پانزده دقیقه بعد، داروین ماچیس بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 61 نیز خورخه مولینا توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند. در ادامه حملات اتلتیکو مادرید جواب نداد تا تیم دیگو سیمئونه متحمل یک باخت دیگر شود؛ قهرمان فصل گذشته لالیگا، روزهای بدی را سپری می‌کند چرا که آن‌ها در کنار رئال مادرید پرمهره ترین تیم لیگ هستند اما نتایجی که گرفته‌اند با امکاناتی که دارند، کاملا در تضاد است.

اتلتیکو مادرید با این شکست، همچنان 29 امتیازی باقی ماند و با قرار گیری در رده پنجم جدول، فرصت صعود به رده چهارم را از دست داد. اکنون فاصله آن‌ها با صدر جدول 14 امتیاز است و دفاع از عنوان قهرمانی برای آن‌ها تقریبا محال به نظر می‌رسد. گرانادا نیز با این پیروزی از انتهای جدول کمی فاصله گرفت و با کسب سه امتیاز این بازی، 22 امتیازی شد و در رده دوازدهم جای گرفت. 

ترکیب گرانادا و اتلتیکو مادرید

آمار بازی گرانادا و اتلتیکو مادرید

جدول لالیگا