به گزارش برنا؛ هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری شد.

رقابت تیم صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی، از جمله بازی‌های دیدنی این هفته بود. فولاد مبارکه سپاهان قهرمان نیم‌فصل در این مسابقه سه بر دو مغلوب آذرباتری شد تا آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر مردان با شگفتی‌سازی همراه شود.

نماینده ارومیه که اخیرا هدایت نیمکتش را به رحمان رئوفی سپرده است با شروع مقتدرانه در این دیدار و کسب امتیاز 29 بر 27 در ست اول خط و نشان معناداری برای قهرمان نیم‌فصل کشید. هرچند که شاگردان رحمان محمدی‌راد در ست‌های دوم و سوم موفق به پیروزی و کسب امتیاز 25 بر 19 و 25 بر 14 شدند، اما شاگردان رئوفی با پیروزی 26 بر 24 در ست چهارم، سرنوشت برنده بازی را به ست پنجم کشیدند؛ جایی که آذرباتری ارومیه موفق شد با کسب پوئن 15 بر 13 قهرمان نیم‌فصل را شکست دهد و ضمن شگفتی‌سازی، اولین شکست فولاد مبارکه سپاهان را رقم بزند.

بدین ترتیب تیم فولاد مبارکه سپاهان که پیشتر قهرمانی‌اش در نیم فصل قطعی شده بود، دور رفت را با 12 برد، یک شکست و 36 امتیاز به پایان رساند و آذرباتری نیز با سه برد، 10 شکست و 9 امتیاز به کار خود در دور رفت پایان داد، اما انگیزه بازیکنان این تیم با شکست فولاد سپاهان برای آغاز دور برگشت دو چندان شد.

امین برق‌لشگری، رضا خان‌محمدی، مجید شوشتری، احمد سرمست و محمد آقایی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

این رقابت در مدت زمان 150 انجام شد و طی آن محمدعلی فلاح بازیکن شماره 2 آذرباتری از ناحیه مچ پا آسیب دید.

انتهای پیام//