شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در آستانه انفجار ؛ ستاره تیم ملی در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات زمستانی

علیرضا بیرانوند در آستانه بازگشت به پرسپولیس

برطبق آخرین شنیده ها، باشگاه پرسپولیس به دنبال بازگرداندن علیرضا بیرانوند است. اما نام های رشید مظاهری و پیام نیازمند نیز مطرح شده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اولویت‌های یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل، خرید یک دروازه‌بان تراز اول و با تجربه برای پرسپولیس است.

بوژیدار رادوشویچ به دلیل اینکه میزان دریافتی‌اش از این باشگاه به حد نصاب سایر بازیکنان نرسیده، تصمیم می‌گیرد تا با ارسال درخواست فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کند.

باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار یورو از مطالبات معوقه بوژیدار رادوشوویچ را به صورت نقدی پرداخت کرد اما ظاهراً این بازیکن نامه درخواست فسخ خود را به دلیل مطالبات معوقه‌اش به باشگاه پرسپولیس ارسال و تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد. اتفاقی که دلخوری شدید یحیی گل محمدی را نیز به دنبال داشت چرا که تیمش حداقل تا نقل و انتقالات نیم فصل قادر به خرید گلر نیست و باید با حامد لک و بدون دروازه بان ذخیره مطمئن در لیگ برتر ایران و جام حذفی به میدان برود.

بر همین اساس یحیی گل محمدی و کمک‌هایش دست به کار شده و به بررسی گزینه‌های مختلف پرداختند. اولین اسمی که شنیده شد رشید مظاهری دروازه بان استقلال بود. این گلر مطرح تابستان سال گذشته ظاهرا درخواستی ۸ میلیارد تومانی از پرسپولیس داشته و وقتی با آن مخالفت شد به استقلال رفت. رفتاری که حالا باعث شده او مخالفانی در تیم پرسپولیس داشته باشد. از طرفی خرید رشید مظاهری با توجه به سوابق بازی در استقلال ممکن است تنش‌هایی میان او و حامد لک به وجود بیاورد و این موضوع نیز فکر مربیان پرسپولیس را مشغول کرده است.

دومین گزینه پیام نیازمند گلر خوش اخلاق تیم ملی است اما او هم با پورتیموننزه قرارداد دارد. ضمن آن که به تازگی در جام حذفی پرتغال خوش درخشیده است. سه شنبه شب گذشته در چارچوب جام حذفی پرتغال، تیم پورتیموننزه به مصاف فامالیکائو رفت و پس از تساوی یک بر یک، در ضربات پنالتی با درخشش دروازه‌بان کشورمان به برتری ۴ بر ۲ رسید و راهی مرحله بعدی شد. خرید پیام نیازمند بسیار سخت و دشوار است؛ مضاف بر اینکه احتمالا باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه باشگاه پرتغالی که یورو است را نخواهد داشت.

درهمین ارتباط شنیدیم یکی از پرسپولیسی‌ها در باشگاه پیشنهاد بازگشت علیرضا بیرانوند را مطرح کرده است. دروازه بانی که مجبور شد آنتورپ را ترک و به بواویشتا برود اما شرایط برای او در اروپا آنچنان که تصور می‌شد پیش نرفت. هرچند خود بیرانوند دوست دارد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما این پرسپولیسی با نفوذ قول داده با گلر ملی پوش ایرانی صحبت و او را راضی به بازگشت کند.

علیرضا بیرانوند سابقه ۴ قهرمانی متوالی با پرسپولیس را در کارنامه داشته و یحیی گل محمدی نیز رابطه بسیار خوبی با او دارد. باید منتظر ماند و دید این گلر ملی پوش راضی به بازگشت می‌شود یا اینکه…؟