به گزارش برنا، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه یکم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری می‌شود.

تیم شهرداری گنبد که از هفته چهارم دور رفت هدایت آن را عظیم جزیده برعهده گرفت، در هفته سیزدهم این رقابت‌ها و در بازی خانگی به ششمین برد خود دست یافت تا دور رفت را با  6 برد و 19 امتیاز به پایان برساند.

این تیم این هفته میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.

شهرداری گنبد بعد از سه شکست متوالی در ابتدای فصل، عملکرد نسبتا خوبی در 10 دیدار بعدی خود در دور رفت با هدایت جزیده به ثبت رساند و در 6 دیدار فاتح میدان شد.

محمد پژوه ناظر فنی، نورقلی نیازی ناظر ویژه و هادی مرتضوی ناظر داوری مسابقه دو تیم شهرداری گنبد و هورسان رامسر بودند.

مجتبی بیداریان و حمیدرضا رسولی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را که 91 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

داور نخست این مسابقه دو کارت زرد و قرمز به بازیکنان تیم هورسان نشان داد که سید عیسی ناصری کارت زرد و سعید شیرود کارت قرمز دریافت کرد. فرهاد نظری افشار کمک مربی تیم هورسان نیز در ست دوم از زمین اخراج شد.

 

** شکست خانگی شهداب یزد

تیم‌های شهداب یزد و پیکان تهران در دومین مسابقه هفته سیزدهم دور رفت در سالن اختصاصی شهداب به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها به رغم میزبانی نتیجه مسابقه را به حریف واگذار کردند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22، 20 بر 25 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دادند تا به نهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

پیکان با این برد، دور رفت لیگ برتر مردان را با 9 برد، چهار شکست و کسب 26 امتیاز به پایان رساند و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

شهداب یزد نیز با هفت شکست، شش برد و 17 امتیاز به کارش در دور رفت پایان داد و جایگاه نهایی این تیم بعد از پایان دیگر دیدارها مشخص می‌شود.

نادر انصاری، داود نافعی و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه 124 دقیقه طول کشید و حمزه زرینی از پیکان و مهدی مهدوی از شهداب یزد کارت زرد از داور اول دریافت کردند. ضمن این‌که تیم پیکان اخطار تاخیر در این مسابقه نیز دریافت کرد.

انتهای پیام//