شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

کشمکش پرسپولیس و رادوشویچ ؛ سرخپوشان به دردسر بزرگی می افتند

ادامه قصه پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ با عدم فسخ قرارداد این بازیکن

پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ

باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است بوژیدار رادوشویچ را برای بازگرداندن به ایران متقاعد کند و هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ هنوز بازیکن پرسپولیس محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، رادوشویچ چند هفته ای است که تمرینات پرسپولیس را ترک کرده و در مسابقات این تیم نیز حاضر نمی شود اما همچنان بازیکن پرسپولیس است و باشگاه برای این که رادو به لیست طلبکاران خارجی اضافه نشود باید تحت هر شرایطی رضایت او را جلب کنند.

در این میان شنیده می شود تلاش باشگاه برای بازگرداندن رادو آغاز شده و به دنبال آن هستند تا بتوانند در گفتگو با رادو یا وکیل او به گونه ای با این دروازه بان توافق کنند.

البته هنوز مشخص نیست که رادو درنهایت برمیگردد یا نه اما احتمال توافق بسیار کم است چرا که دروازه بان باتجربه پرسپولیس تمایل زیادی دارد تا بدون حضور در ایران بتواند تمام دستمزدش را به لطف قراردادی که با انصاری فرد منعقد کرده به صورت یک جا دریافت کند.

شنیده می شود مجید صدری طی روزهای گذشته پیام‌هایی را به رادوشویچ برای توافق و بازگشت به ایران ارسال کرده اما فعلاً تلاش باشگاه پرسپولیس در این زمینه بی‌نتیجه مانده است و باید دید دروازه‌بان شاکی سرخ‌ها پس از تعطیلات کریسمس چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.