شهر خبر

لیگ برتر والیبال| آغاز هفته سیزدهم با ششمین برد گنبدی‌ها/ شکست خانگی شهداب، سایپا و ورامین


لیگ برتر والیبال| آغاز هفته سیزدهم با ششمین برد گنبدی‌ها/ شکست خانگی شهداب، سایپا و ورامین

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی گنبدی‌ها مقابل هورسان رامسر آغاز شد تا شهرداری گنبد به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و در دیگر مسابقه این هفته نیز تیم شهداب یزد در بازی خانگی مغلوب پیکان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه اول دی‌ماه 1400) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری شد.

تیم شهرداری گنبد که از هفته چهارم دور رفت هدایت آن را عظیم جزیده برعهده گرفت، در هفته سیزدهم این رقابت‌ها و در بازی خانگی به ششمین برد خود دست یافت تا دور رفت را با شش برد و 19 امتیاز به پایان برساند. گنبد در  این هفته میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.

داور نخست این مسابقه دو کارت زرد و قرمز به بازیکنان تیم هورسان نشان داد که سید عیسی ناصری کارت زرد و سعید شیرود کارت قرمز دریافت کرد. فرهاد نظری افشار کمک مربی تیم هورسان نیز در ست دوم از زمین اخراج شد.

تیم‌های شهداب یزد و پیکان تهران در دومین مسابقه هفته سیزدهم در سالن اختصاصی شهداب به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها نتیجه مسابقه را به حریف واگذار کردند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22، 20 بر 25 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دادند تا به نهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. پیکان با این برد، دور رفت لیگ برتر مردان را با 9 برد، چهار شکست و کسب 26 امتیاز به پایان رساند و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

این مسابقه 124 دقیقه طول کشید و حمزه زرینی از پیکان و مهدی مهدوی از شهداب یزد کارت زرد از داور اول دریافت کردند. ضمن این‌که تیم پیکان اخطار تاخیر در این مسابقه نیز دریافت کرد.

در دیگر بازی‌های امروز، سایپا 3 بر یک از مس رفسنجان شکست خورد و پاس گرگان 3 بر 2 از سد میزبان خود، شهرداری ورامین گذشت.

انتهای پیام/