شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

نقشه باورنکردنی خواهر و برادر برای پول دولت

کنجکاوی زیاد یا بهتر است بگوییم، فضولی برخی از اقوام نزدیک داماد برایش دردسرساز شد. خواهر و برادر جوان در خواب هم نمیدیدند که آخر قصه این چنین شود.

به گزارش زنهار؛ انتشار تصویری از عروس و داماد و تیز بینی نزدیکان این زوج، پشت پرده زشت مراسم ازدواج برگزار شده را برملا کرد و باعث شد تا ماجرای عجیب و غریب آنها که در واقع برای فریبکاری طراحی شده بود خیلی زود فاش و منتشر شود. جزئیات بیشتر را در این بخش با هم میخوانیم.

در یکی از روستاهای هند، مراسم ازدواج زوج جوانی طبق آداب و رسوم همیشگی برگزار شد. همه چیز به ظاهر طبیعی بود اما پس از برداشته شدن تور از روی صورت عروس، برخی از حاضرین به مسئله ای شک کردند ولی به دلیل میکاپ و تزیینات خاص اطراف صورت او، نتوانستند حرفی بزنند تا اینکه تصویری از عروس و داماد در صفحه شخصی داماد منتشر شد.

عکس زمان و فرصت بیشتری به اطرافیان داد تا در مورد مسئله ای که به آن شک داشتند دقیق تر شده و حقیقت را دریابند. از قرار معلوم آنچه در ذهن اقوام و آشنایان این عروس و داماد میگذشت بی دلیل نبود. در کمال تعجب عروس شک برانگیز، دختر خانواده یعنی خواهر داماد بود و این مسئله به سرعت روشن شد تا فشارها برای افشای دلیل این اقدام خلاف شرع از سوی این خانواده مشخص شود.

پس از لو رفتن این ماجرا، حقیقت پشت پرده این تصمیم زشت برملا شد. از قرار معلوم این خانواده میخواستند از طرح جدید دولت برای حمایت از ازدواج جوانان به این شکل با فریبکاری استفاده کنند.

طبق گزارشات مشخص شد که دولت به عنوان کمک هزینه ازدواج و... به هر دختر و پسر جوانی، چندین هزار روپیه پرداخت می کند و این خانواده با نقشه ای عجیب قصد استفاده از این کمک هزینه را داشتند.

پسر و دختر جوان هیچ یک قصد ازدواج نداشتند اما از طرفی این هدیه نقدی توجه آنها و خانواده شان را جلب کرده بود، همین دلیلی شد تا در نهایت چنین نقشه ای را طراحی و عملی کنند. نقشه ای که با کنجکاوی و ریز بینی های رایج اقوام و نزدیکان، لو رفته و دردسر ساز شد.