به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین داوری در حاشیه بازدید از طرحهای ورزش و جوانان گناباد از جمله این طرحها را سالن پنج هزار نفری ورزشگاه ثامن الائمه (ع)، فضاهای آبی و استادیوم ها، سالنهای سرپوشیده و خانه های جوان دانست.

وی استفاده از ظرفیتهای خیران ورزش یار را از رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل و سرعت بخشی در روند اجرای این طرحها ذکر کرد و ادامه داد: کمیته ای به این منظور در این اداره کل ایجاد می شود تا از ظرفیت خیران در این زمینه بیش از پیش بهره گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید با شناسایی دقیق نیازها و کمبودهای موجود و بر اساس اولویت بندی از ظرفیتهای مغفول مانده خیران برای تکمیل طرحهای نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان در شهرستانهای این استان حداکثر بهره را گرفت و انگیزه آنان را برای مشارکت بیشتر افزایش داد.

داوری افزود: گناباد از مناطق شاخص در استفاده از ظرفتهای خیران برای اجرا و تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی در سطح استان خراسان رضوی است و هنوز ظرفیتهای مستعد و مغفول مانده زیادی در این بخش وجود دارد که با شناسایی و جهت دهی آنها شاهد سرعت بخشی در اجرای طرحهای نیمه تمام و بهسازی فضاهای ورزش و جوانان در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از طرحهای نیمه تمام و در دست اجرای حوزه ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: گود باستانی در حال ساخت واقع در روستای بیلند این شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین گودهای ورزش باستانی سطح کشور برای تکمیل، نیازمند اعتبار است که تخصیص آن به عنوان یکی از طرحهای مهم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام