شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

پشت پرده حمایت شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از مدیرعاملی صدری؛ صدای پای درویش می‌آید

به نظر می رسد رضا درویش بیش از هر کسی به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نزدیک باشد

قرار است به زودی مدیرعامل پرسپولیس مشخص شود و همین موضوع گمانه زنی ها را افزایش داده است.

به گزارش طرفداری، پس از آنکه اسامی افرادی چون محمد دادکان، حبیب کاشانی، محمدعلی طاهری، گرشاسبی و ... به عنوان نامزدهای نشستن بر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شنیده شد، حال نام رضا درویش است برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است. حتی گفته می شود وزارت ورزش برای او استعلام های ضروری را گرفته و اگر پاسخ این استعلام ها مثبت باشد، در تصدی پست مدیرعاملی پرسپولیس، رضا درویش دست بالا را می گیرد.

اهالی فوتبال رضا درویش را با دو شاخصه مهم به یاد می آوردند، یکی رفاقت با علی پروین و دیگری همکاری با علی دایی در سایپا و اعتقاد زیاد او به شهریار.

اما آخرین خبرهای دریافتی از اتفاقات پشت پرده حکایت از آن دارد رابطه علی پروین و رضا درویش خلاف آن روزهایی که پروین در وزارت ورزش، به سلطانی ‌فر توصیه می کرد درویش به واسطه ارتباط های قدرتمندی که دارد در هیات مدیره سرخ ها باشد، اصلا خوب نیست و رابطه آن ها به هیچ وجه مثل سابق حسنه نیست.

همین که روز جمعه هفته قبل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با صدور بیانیه ای ناگهانی از ادامه مدیرعاملی مجید صدری حمایت کرد، ثابت می کند شرکتی که با پروین شناخته می شود بعد از آنکه متوجه شد قرار است درویش مدیرعامل پرسپولیس شود، بلافاصله آن بیانیه را منتشر کرد تا انتخاب احتمالی درویش از سوی وزارت ورزش، به پای پروین و شرکت پیشکسوتان نوشته نشود، چرا که پروین معتقد است درویش نمی تواند در جایگاه مدیرعاملی عملکرد موفقی برای پرسپولیس داشته باشد و حضور صدری بیشتر به باشگاه کمک می کند.

با این همه رضا درویش حالا نزدیک به صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. بنابراین منتظر خبرهای جدید باشید. از چند ساعت تا چند روز بعد خبر تغییرات گسترده در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد.