شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#طبیعی#سه شنبه

واکنش گروه های مقاومت به عملیات استشهادی در جنین؛

مقاومت تا نابودی تروریسم صهیونیستی ادامه دارد

مقاومت تا نابودی تروریسم صهیونیستی ادامه دارد

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که عملیات قهرمانانه و استشهادی عصر سه شنبه در غرب شهر جنین پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که عملیات قهرمانانه و استشهادی عصر سه شنبه در نزدیکی پاسگاه صهیونیستی «دوتان» در غرب شهر جنین پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی بود.

در این ارتباط، جنبش حماس تاکید کرد که عملیات قهرمانانه در جنین واکنش جوانان ما به جنایات اشغالگران صهیونیست به ویژه علیه زندانیان است. حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که این انقلاب تا پایان اشغالگری متوقف نخواهد شد.

کمیته‌های مقاومت نیز در بیانیه‌ای تأیید کردند عملیات قهرمانانه درجنین واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران است. این کمیته‌ها اعلام کردند که مردم ما به مقاومت خود تا زمان نابودی تروریسم صهیونیستی و ریشه کردن آن از سرزمین مان ادامه می‌دهند. کمیته‌های مقاومت از جوانان پرشور فلسطینی خواست تا مقاومت را ادامه دهند و هر وجب ازخاک کشور را به آتشفشان خشم در زیر پای اشغالگران تبدیل کنند. جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که عملیات جنین موید این است که مقاومت تا شکست اشغالگران ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های عبری سه شنب شب گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک خودروی فلسطینی شلیک کرد. آنها مدعی شدند که این خودرو در حال تلاش برای انجام عملیات زیرگیری در نزدیکی پاسگاه دوتان در غرب جنین بوده است. شبکه ۱۲ اسرائیل در این خصوص گفت خودرویی که هدفش انجام عملیات در نزدیکی پاسگاه دوتان بود کاملاً سوخته است و جسد راننده آن به سختی از آن خارج شد. رسانه‌های صهیونیستی از به شهادت رسیدن فرد فلسطینی که راننده این خودرو بود خبر دادند، در حالی که وزارت بهداشت فلسطین هنوز این خبر را تأیید نکرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند در جریان این حادثه دو سرباز صهیونیستی نیز زخمی شدند.