شهر خبر

سویا 1-1 بارسلونا؛ سانچز پیزخوان شبیه نیوکمپ شد اما مسی در زمین نبود

در دیداری که کنترل آن در دست تیم ژاوی بود و سویا به خاطر باز نشدن دومرتبه دروازه اش خوش شانس بود، طی حملات بارسلونایی که انگار داشت در نیوکمپ بازی می کرد، خلا مسی کاملا حس شد. مسی بیشتر از هر تیم دیگری در طول دوران حرفه ای خود به سویا گل زده است اما امشب کسی در خط حمله بارسلونا حضور نداشت تا یک بار، کاری را انجام دهد که مسی 38 مرتبه آن را انجام داده بود. 

سویا و بارسلونا در چارچوب دیداری معوقه از هفته چهارم لالیگا مقابل هم قرار گرفتند. بارسلونا در نیمه اول عملکرد خوبی داشت اما این سویا بود که روی کرنر، نقطه ضعف همیشگی بارسلونا به گل اول رسید. اتفاق خوبی که تیم ژاوی رخ داد، گلزنی رونالد آرائوخو روی کرنر ارسالی عثمان دمبله بود که نگذاشت بارسلونا با شکست به رختکن برود. در نیمه دوم شرایط پایاپای دنبال شد تا لحظه ای که ژول کونده توپ را عمدا به جوردی آلبا کوبید و با کارت قرمز مستقیم دل سرو مواجه شد. پس از این اتفاق، لوپتگی تیمش را عقب کشید و کنترل توپ و میدان به بارسلونا رسید. بارسا توسط دمبله و گاوی تا آستانه باز کردن دروازه بونو پیش رفت اما این حملات بی نتیجه ماندند. 

اطلاعات بازی سویا و بارسلونا

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 1 دی 1400 (22 دسامبر 2021)
  • ساعت برگزاری: 00:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم سانچز پیزخوان، سویا
  • هفته برگزاری: هفته 4 لالیگا، فصل 22-2021 (معوقه)
  • داور: کارلوس دل سرو 
  • گلزنان سویا: پاپو گومز (32) 
  • گلزنان بارسلونا: رونالد آرائوخو (45)
  • اخراج: ژول کونده (63) از سویا 

ترکیب اولیه سویا و بارسلونا

سویا: بونو؛ رکیک، کونده، فرناندو، کارلوس؛ دلینی، جردن، راکیتیچ؛ اوکامپوس، رافا میر، پاپو گومز

بارسلونا: تراشتگن؛ آرائوخو، پیکه، گارسیا، آلبا؛ بوسکتس، فرنکی دی یونگ، گاوی؛ ازالزولی، ژوتگلا، دمبله

نمرات بازیکنان سویا و بارسلونا 

آمار تیم های سویا و بارسلونا 

شرح گل های سویا و بارسلونا

سویا 1-0 بارسلونا؛ پاپو گومز (32): راکیتیچ کرنر را به شکلی کوتاه به داخل محوطه جریمه ارسال کرد، گومز از راه رسید و با یه ضربه زمینی، دروازه تراشتگن را باز کرد. 

سویا 1-1 بارسلونا؛ رونالد آرائوخو (45): این بار بارسلونا بود که از روی ضربه کرنر به گل رسید؛ کرنر ارسالی عثمان دمبله با پرواز و ضربه سری زیبا از سوی آرائوخو به گل تساوی بخش تبدیل شد. 

جدول لالیگا 

خلاصه بازی سویا و بارسلونا