شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دختر#ساله#خانه#وحشت#مرد#کثیف#تهرانی#چیکار#می‌کرد؟

دختر 4 ساله در خانه وحشت مرد کثیف تهرانی چیکار می‌کرد؟

زن جوانی که همراه برادرش به اتهام اسارت زنان و دختران در خانه وحشت دستگیر شده در مواجهه حضوری با برادرش در دادسرای جنایی تهران ارتکاب قتل از سوی او را تأیید کرد.

به گزارش زنهار؛ روز گذشته در ادامه رسیدگی به اتهامات سعید، مرد جوانی که شامگاه 15 آذر در مخفیگاهش معروف به خانه وحشت دستگیر شد تحقیقات از وی و خواهرش در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران انجام شد و در حالی که وی همچنان منکر قتل زن جوان ناشناس در خانه‌اش است خواهرش در مقابل بازپرس محمد وهابی گفت: سعید دختر جوان را به خانه آورده بود اما وقتی او می‌خواست فرار کند به او اجازه نداد و با هم درگیر شدند سعید از من پیچ گوشتی خواست و من به او دادم و بعد هم با همان پیچ گوشتی دختر را به قتل رساند.در ادامه بررسی‌ها مشخص شد زن جوانی به‌همراه دختر 4 ساله‌اش نیز در خانه سعید حبس بوده‌اند که به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، زن جوان شناسایی شد و او زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، گفت: برای دیدن یکی از دوستانم راهی تهران شدم اما با او دعوایم شد و به‌حالت قهر خانه‌اش را ترک کردم. بعد برای گرفتن بلیت به راه‌آهن رفتم ولی بلیت نبود. سرگردان بودم که آنجا با سعید آشنا شدم. او گفت می‌تواند شب مرا به خانه‌اش ببرد. بعد با خواهرش تماس گرفت تا من مطمئن شوم خواهرش هم در خانه است.

زن جوان ادامه داد: آن شب راهی خانه سعید شدم. روز اول با من کاری نداشت، اما از روز دوم، با گذاشتن چاقو روی گردن دختر 4 ساله‌ام مرا تهدید و آزار کرد. یک هفته با دخترم در خانه سعید محبوس بودم، در این مدت شوهرم ناپدید شدن مرا گزارش کرده بود و از آنجایی که سعید با کارت عابربانک من از مغازه‌های نزدیک خانه خرید کرده بود، رد او را زدند. زمانی که شوهرم با مأموران به مقابل خانه سعید آمد، او مرا تهدید کرد که اگر حرفی از آزار و اذیت و حبس اجباری بزنم، فیلم‌های سیاسی و سیاهی را که از من گرفته منتشر خواهد کرد.

در حالی که این زن و دو دختر دیگر که در خانه وحشت محبوس بودند مدعی هستند سعید با تلفن همراهی که قاب طلایی داشت از آنها فیلم گرفته بود اما در بازرسی خانه چنین تلفنی پیدا نشد. بنابراین با این فرضیه که متهم فیلم‌ها را در محلی مخفی کرده باشد بازپرس پرونده دستور تحقیقات را در این‌باره صادر کرد.