شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرسدس

درز جدیدترین تصاویر جاسوسی از مرسدس آ ام جی وان

پنج سال از زمانی که مرسدس بنز به معرفی یک هایپرخودروی قانونی خیابانی با موتور F1 اقدام کرد و وارد دنیای خودروهای مسابقه ای شد، می گذرد.

در آن زمان به عنوان پروجکت وان شناخته می شد و حالا مدت زیادی از آن می گذرد. حالا این خودرو در راه است و این عکس ‌های جاسوسی جدید یک نمونه آزمایشی را در معرض دید عموم قرار می ‌دهند که فقط با اندکی استتار در قسمت پایین بدنه  پوشیده شده و در حال تست خیابانی می باشد. این بهترین تصاویر درز کرده ما به نسخه تولیدی است که تاکنون توانسته ایم مشاهده کنیم

inside content desktop

.mercedes-amg-one-rear-view-spy-photo.jpg

نوارهای LED بالای ورودی های گوشه در قسمت جلویی به راحتی دیده می شوند که هم به عنوان چراغ روشنایی در روز و هم به عنوان چراغ راهنما عمل می کنند.

به این ترتیب، ما گمان می ‌کنیم که روکش باقی ‌مانده در نیمه پایینی خودرو همچنان چند جزئیات کوچک و در عین حال مهم را پنهان می‌کند. مهم ‌ترین آنها، دریچه‌هایی است که به خنک کردن موتور 1.6 لیتری توربوشارژ V6 و چهار موتور الکتریکی کمک می ‌کند که باید وان را به خودرویی فوق‌ العاده سریع تبدیل کند. این خودرو با قدرت تخمینی 1000 اسب بخار، می ‌تواند رکورددار باشد.

mercedes-amg-one-side-view-spy-photo.jpg

تنها 275 دستگاه ساخته خواهد شد و هر کدام مدت ها پیش فروخته شده است. ما تصور می کنیم که این خریداران کاملاً مشتاق هستند که وان را نمونه برداری کنند و به جز تاخیرهای اضافی، آنها این شانس را در سال آینده خواهند داشت. با نمونه ‌های اولیه استتار شده ‌ای که اکنون در خیابان ‌های عمومی دیده می شوند، گمان می ‌کنیم که رونمایی رسمی از آن نزدیک است.

mercedes-amg-one-rear-view-spy-photo1.jpg