شهر خبر

توخل: انجام سه بازی در یک هفته مورد جدیدی نیست اما با 10 غایب کاملا چالش برانگیز است

توماس توخل در مورد آخرین وضعیت مصدومان و موارد مثبت کرونایی چلسی توضیح داده است. 

توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برنتفورد و چلسی حضور یافت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، چلسی که به دلیل موارد زیاد کرونایی و مصدومان فراوان روزهای سختی را سپری می کند، فردا در چارچوب لیگ کاپ انگلیس، مهمان برنتفورد است. توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد اوضاع تیمش صحبت کرد.

حال بازیکنان ما خوب است و این از همه چیز مهم تر است. البته هنوز به جمع ما برنگشته اند چون نمی توانند برگردند. آنها باید دوره 10 روزه را بگذرانند. مشکل همین است، نگرانی که ما داریم به خاطر دوری آنها از میادین است و اینکه نمی دانیم توانایی بازی کردن دارند یا خیر؛ نمی دانیم بازی دادن به آنها خطرناک محسوب می شود یا نمی شود. این مورد مثل مصدومیت های عضلانی نیست، که یک بازی آنها را دور نگه دارد. بازیکنان ما 10 روز دور از میادین هستند و این یعنی ما باید برای 3 بازی برنامه ریزی کنیم. پس فعلا هیچ کس برنگشته است؛ البته به غیر از جورجینیویی که تستش منفی شده است. به طور مشخصی پاسخ مثبت تست او، کاذب بود. جورجی به تمرینات برمی گردد. در مورد چالوبا و کریستنسن اما به خاطر مصدومیتشان، بسیار مردد هستیم. 
تعطیل نشدن مسابقات؟ انتظارش را داشتم. ما بر اساس یک برنامه پیش می رویم و درک می کنم که به تعویق انداختن بازی ها کار آسانی نیست. اما در مورد شرایط قرنطینه ای که در تیم ما حاکم است، نگران بودم و به نظرم مورد خیلی جدی به حساب می آید. نظراتم را با بقیه به اشتراک گذاشتم و شرایط را می پذیریم. ما همان موقع که با 14 بازیکن به مصاف وولورهمپتون رفتیم، شرایط را پذیرفته بودیم. در واقع در مورد خیلی از این 14 بازیکن نیز ریسک کردیم. چالش قبلی را پذیرفتیم و چالش بعدی را هم می پذیریم. قرار نیست کارمان آسان تر شود چون بازیکنانمان هنوز دور از میادین هستند. 
موافق تعطیلی مسابقات هستم؟ حتی نمی دانم نظر دادن من کمکی می کند یا نه، نمی خواهم به کسی این تصور را بدهم که راه حلی دارم. راه حلی به ذهن من نمی رسد. تمام فکر و ذهن من طی دو روز گذشته مربوط به دیدار با وولورهمپتون بود. بچه ها هنوز خارج از دسترس هستند و باید با همین شرایط پیش برویم. 

 انجام 3 بازی طی 8 روز؟ هیجان انگیز است. انجام 3 بازی طی یک هفته چیز جدیدی نیست اما انجام دادن این کار بدون داشتن 9 الی 10 بازیکن، بسیار چالش برانگیز است. ما دوست داریم که درگیر مسابقات باشیم و دیگران را هم به چالش بکشیم. درست است که مشکلاتی داریم اما باید راه حل آنها را بیابیم چون به همین خاطر است که اینجا حضور داریم. پیش از بازی با وولورهپتون می خواستیم نظرمان را بیان کنیم اما این را هم گفتیم که هیچ بهانه ای نمی آوریم و برای بهترین نتیجه مبارزه خواهیم کرد. این وضعیت ممکن است تا چند هفته دیگر ادامه داشته باشد و فکر می کنم ادامه مسابقات نمی تواند چیزی را در این خصوص تغییر دهد. 

 بازیکنان زیر 23 سال، امروز و دیروز با ما تمرین کردند. شاید این توضیح بهتری از شرایط ما باشد. دو جلسه تمرین کردند چون لازم بود. وقتی آنها به تمرین آمدند، متوجه شدیم که تست کرونای لوئیس بیکر مثبت شده است، بنابراین یک بازیکن دیگر هم از دست دادیم. آوردن بازیکنان از آکادمی یک ریسک بود. 90 دقیقه بازی کردن کانته مقابل وولورهمپتون هم یک نوع بی مسئولیتی از سوی ما بود و او مقابل برنتفورد نیز بازی نمی کند. اگر آخرین بازی فصل بود شاید اما ما نمی توانیم در این برهه زمانی این کار را انجام دهیم و من این کار را نخواهم کرد. برای بازی استون ویلا به او زمان می دهیم تا ریکاوری کند.داشتن ترکیب 13 یا 14 نفره یک مشکل است اما مشکل بزرگی نیست. ما می توانیم این کار را انجام دهیم اما این را هم بدانید که نسبت به بازی قبل، چالوبا را نیز در لیست مصدومان می بینیم. مشکل بزرگتر هم خواهد شد و نمی‌توانیم اجازه دهیم به خاطر غیبت دیگران، بازیکنان آسیب ببینند. ما باید از سلامتی بازیکنان خود محافظت کنیم و به همین دلیل بازیکنان آکادمی را آورده ایم، این ماجرا یک راز نیست و ممکن است آنها را به زمین بفرستیم.