هشدار قائم مقام پدیده به استقلال و پرسپولیس

اسماعیل حیدرپور در  خصوص پیروزی در جام حذفی اظهار داشت: خداراشاکریم بازی خوبی بود که با برد ما همراه بود و در کنار آن هم موقعیت‌های فراوانی از طرف بازیکنان ما ایجاد گردید که در پایان با صعود تیم ما به مرحله بعدی همراه بود. امیدوارم در ادامه مسیر کوتاه جام حذفی شاهد اتفاقات خوبی برای تیممان باشیم.

‎وی درباره شرایط این تیم در لیگ هم گفت: با توجه به شرایط فعلی چاره‌ای نداریم جز اینکه در پنج بازی باقیمانده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. خداراشکر انگیزه خوبی در ساق‌های بازیکنان پس از پیروزی در جام حذفی شکل گرفته که جا دارد همین جا از تمامی کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم و برای همه زحمتکشان تیم عرض خسته نباشید بفرستیم.بازیکنان ما باید مقابل استقلال سر حد مرگ بجنگند زیرا نه تنها از بازی با استقلال بلکه در چهار بازی باقیمانده خودمان هم تا نیم فصل به امتیازات مبرمی نیاز داریم تا پس از نیم فصل اول با خرید چند بازیکن خوب(شاید گزینه خارجی) تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.‎تمام برنامه ریزی ما این است که فصل را با کسب مقامی در خور شخصیت تیم و استان خراسان به پایان برسانیم .

هشدار قائم مقام پدیده به استقلال و پرسپولیس

قائم مقام پدیده در خصوص طلب این باشگاه از پرسپولیس گفت: نزدیک به سه سال است که فقط برای دریافت پول یحیی گل‌محمدی صبر کردیم اما متاسفانه فقط و فقط وعده از مدیران باشگاه پرسپولیس شنیدیم. ما شکایت کرده بودیم و با توجه به ابلاغ و رأی صادره از دو کمیته محترم هر چند که از دو کمیته استیناف بابت تاخیر در صدور رای دلگیر هستیم امیدواریم کما فی سابق و همانند گذشته که در احقاق حق باشگاه های شهرستانی ثابت قدم بوده اند در مورد باشگاه پرسپولیس نیز فقط قانون اجرا گردد.

‎حیدرپور تاکید کرد:برای ما جای تعجب دارد که چرا پنجره پرسپولیس باز شده و ما همچنان پس از گذشت حدود 3سال نه فقط طلبکار هستیم بلکه ریالی دریافت نکردیم. انتظار می رود کمیته استیناف پس از به پایان رسیدن موعد 5روزه(03/10/1400)طبق رای عمل کند و ضمن کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس مجدداا آن باشگاه محترم را جریمه کنند. پرسپولیس باید بدهی‌اش به باشگاه پدیده را پرداخت نماید. البته هر چه است وکیل باشگاه پیگیر شرایط و اتفاقات می باشد. 

وی خاطرنشان کرد:‎مدیران پرسپولیس متوجه هستند که اگر بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند باید بدهی‌هایشان را پرداخت نمایند. پرسپولیس باید ظرف چند روز اخیر بدهی خود را پرداخت کند وگرنه دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته خواهد شد.

‎حیدرپور در مورد مطالبات باشگاه پدیده از استقلال گفت : ما از باشگاه استقلال هم طلب داریم و دو چک بازیکنان برای رضایتنامه (قاسمی‌نژاد) برگشت خورده است. این باشگاه هم ۲ میلیارد بدهکار است  و باید طلب ما را پرداخت نمایند.امیدوارم دوستان باشگاه استقلال در صورت وقوع هر اتفاقی گله مند نباشند.

‎وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی این تیم چه خواهد شد، تصریح کرد: ما با استفان کوزین و مدیربرنامه‌های او مذاکراتی داشتیم و به توافقاتی هم دست یافتیم که انشاالله امیدوارم در 10 روز آینده اتفاقات خوبی رخ داده و ایشان هم به ما بپیوندند. ما روی پول باشگاه پرسپولیس بابت طلب گل‌محمدی حساب ویژه باز کرده بودیم.  امیدوارم هر چه زودتر این مبلغ را به ما پرداخت کنند که به زودی این اتفاقات ثمره بخش رخ دهد و کوزین به جمع ما بپیوندد.

‎قائم مقام پدیده درباره مشکلات این تیم اظهار داشت : هیئت فوتبال و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان به ما قول دادند که از تیم ما حمایت کنند.تا به امروز و از آن جایی که مطلع هستم هیچ مربی و یا اعضای کادر فنی در این باشگاه کمکی به این صورت نکرده اند و ما از کادر فنی چه در سابق و چه در حال حاضر فقط انتظار کمک در مباحث فنی خواستیم و از رسانه ها خواهشمندیم به این شایعات دامن نزنند. در نهایت از مسئولین استانی،ورزش دوستان، علی الخصوص فوتبالی ها و هواداران فهیم و دوست داشتنی باشگاه انتظار دارم با اتحاد و همدلی در برافراشتن پرچم خراسان کبیر با ما همراه باشند. به هر حال ما توقع و انتظار زیادی از آنها نداریم زیرا این تیم متعلق به مردم خراسان است و از مسئولان استان خواهش داریم امکانات اولیه را برای ما فراهم کنند. همچنین قرار شده ظرف چند روز آینده در کمیسیون ماده پنج استان شرایطی صورت گیرد تا نام هم دیگر جای سوال نباشد.

‎وی درباره اینکه عنوان شده بود کمک دو میلیاردی از سوی سید عباسی به این تیم صورت گرفته است، گفت: کمکی از سوی سید عباسی صورت نگرفته زیرا او تنها کار مربیگری می کند و این موضوع هم حواشی است که از سمت برخی دوستان در حق تیم ما صورت می‌گیرد. متاسفانه برخی‌ها در حق تیم ما کم لطفی می‌کنند.