شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اصفهان#دورهمی

دورهمی خانوادگی روسای هیات فوتبال به میزبانی فدراسیون در اصفهان

شنیده می شود روسای هیات فوتبال قرار است در یک دورهمی غیر رسمی و توریستی به میزبانی فدراسیون فوتبال به همراه خانواده هایشان حضور داشته باشند...

گفته می شود روسای هیات های فوتبال به همراه خانواده شان به دعوت فدراسیون فوتبال قرار است طی یک سفر دو روزه راهی اصفهان شوند.

به گزارش طرفداری، گویا فدراسیون فوتبال روسای هیات های فوتبال را به اصفهان دعوت کرده و گفته می شود 32 رییس هیات فوتبال به همراه خانواده هایشان برای روز چهارشنبه راهی اصفهان هستند و پنج شنبه و جمعه در هتل میهمان فدراسیون فوتبال خواهند بود. اما در این مقطع از سال این گردهمایی و دورهمی آن هم در اصفهان چه حکمتی دارد؟ اگر فدراسیون فوتبال می تواند 32 عضو مجمع را در یک هتل غیر از تهران جمع کند پس چرا مجمع را برگزار نمی کند؟ در این دورهمی بیش از یک سوم اعضای مجمع فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت و به نظر می رسد حق با منتقدانی باشد که پیش بینی می کنند رییس فدراسیون فوتبال به دنبال تجدید میثاق و جلوگیری از یک سری اتفاقات در جلسه رسمی سالانه مجمع فدراسیون فوتبال است چرا که با توجه به شرایط در صورتی که مجمع برگزار شود باید دو نایب رییس اول و دوم انتخاب شوند. در حال حاضر هر دو نایب رییس اول و دوم فدراسیون غیر قانونی هستند و باید دوباره با تشکیل مجمع و رای گیری نواب رییس جدید انتخاب شوند. سوال دیگری که در این بین در مورد این دورهمی به وجود می آید این است که مگر فدراسیون مشکل مالی ندارد؟ پس با چه منبع درآمدی تمام روسای هیات های فوتبال استان ها را در شهری خارج از تهران دور هم جمع می کند؟ البته امیدواریم که پول این دورهمی از جیب باشگاه ها داده نشود.

البته شنیده می شود یکی از نواب رییس غیرقانونی تاثیر بسیاری در تشکیل این دورهمی دارد چرا که در صورت تشکیل مجمع رسمی و رای گیری قطعا جایی در بین نواب رییس نخواهد داشت و از سمتش برکنار می شود.

در مورد برگزاری این دورهمی روسای هیات های فوتبال با حضور اعضای خانواده شان منتظر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال می مانیم و امیدواریم اگر خبر انجام این سفر درست باشد فدراسیون درباره دلایل تحمیل چنین هزینه ای در این مقطع از سال که هیچ خبری از تصمیم گیری مشترک هیات ها نیست، توضیح کامل بدهد.

رسانه طرفداری در این خصوص با یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون تماس گرفت که این عضو هیات رییسه گفت:

من به عنوان عضو هیات رییسه در جریان این همایش یا دورهمی خانوادگی نیستم. نه به اصفهان دعوت شده ام و نه خبر دارم دلیل دعوت احتمالی روسای هیات ها به همراه خانواده های شان به اصفهان چیست؟ البته خوشحالم که بخشی از پولی که در فوتبال آمده و هیچ شفافیت مالی در مورد مصارف و منابع آن از طرف رییس فدراسیون دیده نمی شود حداقل خرج روسای محترم هیات ها خواهد شد. فقط امیدوارم بده بستانی در کار نباشد...