به گزارش برنا،  از دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای ماژولار کوچک(SMR) برای ایران» در سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود.

این سمینار با هدف درک بهتر وضعیت فناوری‌های موجود در کشور و  فرصت‌ها و چالش‌های پیشرو در تاریخ ۶ تا ۸دی‌ماه سال جاری توسط شرکت توسعه کاربرد پرتوها و با همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و شرکت مهندسی و ساخت نیروگاه‌های اتمی(مسنا) به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

معرفی ۱۴ فناوری SMR در حوزه‌های  MMR,MSR,FNS,HTGR,iPWR، کاربری‌های غیر الکتریکال SMR، الزامات ایران برای توسعه SMR و ارزیابی مدل‌های تجاری دنیا، رویکرد نظام ایمنی در حوزه SMR، نقش INPRO در توسعه فناوری SMR و نیازسنجی و امکان‌سنجی طراحی و ساخت یک راکتور iPWR از مهمترین سرفصل‌های این سمینار هستند.

علاقه‌مندان به‌منظور انجام فرآیند ثبت‌نام اولیه در سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی راکتورهای ماژولار کوچک برای ایران» می‌توانند اطلاعات مورد نیاز (نام و نام خانوادگی (فارسی و لاتین)، کد ملی، تلفن همراه، رشته تحصیلی، میزان تحصیلات، محل اشتغال و تلفن محل کار/ثابت) را به آدرس ایمیل pr@iradco.ir ارسال کنند.