شهر خبر

افشاگری صدری علیه انصاری فرد و رسول پناه ؛ افتضاح قرارداد های بودیمیر و آنتونی استوکس فاش شد + سند

مجید صدری : مدیرانی که با ماریو بودیمیر قرارداد بستند چرا جوابگو نیستند ؟ بودیمیر همه ما را بلاک کرده بود! سوالم از مهدی رسول‌ پناه این است که چرا ITC آنتونی استوکس را صادر کرده ؟ چرا به FIFA شکایت نکرده‌ ؟

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • مجید صدری ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت : مدیرانی که با ماریو بودیمیر قرارداد بستند چرا جوابگو نیستند ؟ بودیمیر همه ما را بلاک کرده بود! سوالم از مهدی رسول‌ پناه این است که چرا ITC آنتونی استوکس را صادر کرده ؟ چرا به FIFA شکایت نکرده‌ ؟

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    مجید صدری ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره ماریو بودیمیر گفت :

    سایر پرونده ها مانند بودیمیر است. روزی که به باشگاه آمدم پنجره باشگاه به خاطر شکایت بودیمیر بسته بود. قرارداد وی در بهمن ۹۷ بسته شد اما ۱۲ فروردین ۹۹ به فیفا شکایت کرد. کل قرارداد او برای دو فصل ۵۰۰ هزار یورو بوده است. سفیر ایران در کرواسی  به من گفت او الان در تیمی  است که قراردادش ۵،۴ هزار یورو است. چرا ما باید سالی ۲۵۰ هزار یورو به او بدهیم.؟ او در کل سه بازی ده دقیقه ای برای ما انجام داد و امیدوارم بیایند جواب دهند چرا بازیکنی با ماهی ۵ هزار دلار و سالی شصت هزار دلار درآمد را  سالی دویست و پنجاه هزار دلار پرداخت کردند.

    او درباره آنتونی استوکس گفت:

    درباره ماجرای آقای استوکس، ۷ بهمن ۹۸ در زمان آقای انصاری‌فرد قرارداد بسته و اختلاف او ۲۳ بهمن ۹۹ ایجاد شده است که به زمان آقایان انصاری‌فرد و رسول‌پناه بر می‌گردد. ۱۸ آبان ۱۴۰۰ هم فیفا رأی را صادر کرده که مبلغ پرداخت شده تا روز اختلاف ۱۵۰ هزار دلار بوده و مبلغی هم که باشگاه محکوم به پرداخت شده ۸۳ هزار دلار است. البته ادعای استوکس ۱۲۰ هزار دلار بوده که ما حکم گرفتیم و ۴۰ هزار دلار مبلغ را کم کردیم. البته ما می‌توانستیم از او غرامت بگیریم، چون این بازیکن به دلیل کرونا از کشور رفته و جالب است که باشگاه به او رضایت‌نامه داده بود. چرا باید رضایت‌نامه بدهند؟ آنهم در شرایطی که همه از او ناراضی بودند، باشگاه چرا باید رضایت‌نامه بدهد؟

    او ادامه داد:

    اصلاً سؤال ما از آقای رسول‌پناه این است که چرا رضایتنامه و ITC او صادر شده است؟! گویا بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال از مدیر وقت سؤال می‌کند که ITC صادر شود یا نه که او کتباً اعلام کرده صدور ITC بلامانع است و اینجا فدراسیون مقصر نیست، چون فدراسیون از من سؤال کرده و من گفتم بلامانع است که مستندات آن وجود دارد. اگر ITC صادر نمی‌شد، به صورت اتوماتیک این پرونده به CAS می‌رفت و ما برنده بودیم.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:

    مدیران قبلی بیایند و به هوادار توضیح دهند و یکبار برای همیشه این مسائل  جمع شود. هوادار حق دارد بداند چه در باشگاه می‌گذرد؟ حاضریم در یک جلسه با حضور آقایان عرب، انصاری‌فرد، رسول‌پناه و سمیعی درمورد قراردادها توضیح دهیم.