شهر خبر

محمد نصرتی: پرسپولیس بازی استقلال را دید؛ ویستاتوربین را جدی گرفت

مدیر پرسپولیس فقط جواب استقلالی‌ها را داد/ از فوتبال سررشته ندارند؛ تهمت و افترا هم می‌زنند/ به عنوان یک فوتبالیست از این کُری کودکانه خجالت کشیدم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از ادبیات برخی مسئولان باشگاه استقلال ناراحت است و این ناراحتی را در مصاحبه با خبرورزشی بیان کرد.

مدیر پرسپولیس فقط جواب استقلالی‌ها را داد/ از فوتبال سررشته ندارند؛ تهمت و افترا هم می‌زنند/ به عنوان یک فوتبالیست از این کُری کودکانه خجالت کشیدم
خبرورزشی -

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس به طور مشخص به مدیررسانه ای باشگاه استقلال اشاره می‌کند که در نشست خبری پیش از بازی تیمش بیشتر از سرمربی حرف می‌زند، مصاحبه می‌کند و بین دو تیم و هواداران قرمز و آبی تنش ایجاد می‌کند و... به بهانه پیروزی پرسپولیس در جام حذفی با محمد نصرتی تماس گرفتیم که بحث به جای دیگری کشیده شد.

چرا بازی پرسپولیس در نیمه اول مقابل ویستا توربین گره خورد؟

یک مقدار بارندگی و یک مقدار هم دفاع مطلق حریف در نیمه اول فضا را از پرسپولیس گرفته بود. بازیکنان ویستا توربین با دوندگی فراوان، فضا را از بچه‌های پرسپولیس گرفته بودند و بیشتر دنبال دفاع و ضد حمله بودند و به همین خاطر نیمه اول گلی در بر نداشت.

نیمه دوم با زدن اولین گل ناگهان دفاع تیم حریف فرو ریخت؟

بله، نقطه عطف بازی گل اول پرسپولیس و محمد شریفی بود. در چنین بازی‌هایی شما باید زود به گل برسید و خدا را شکر بچه‌ها در شروع نیمه دوم زود به گل رسیدند تا دفاع حریف باز شده و راحت تر به گل‌های بعدی برسند.

بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

سه بازیکن شاخص تر از بقیه بودند. علی شجاعی، سیامک نعمتی و محمد شریفی شاخص بودند و ۳ گل پرسپولیس را هم زدند.

مدیر پرسپولیس جواب استقلالی ها را داد/ از فوتبال سررشته ندارند؛ تهمت و افترا هم می زنند/ به عنوان یک فوتبالیست از این کُری کودکانه خجالت کشیدم

استقلال برابر نود ارومیه خیلی سختی کشید و شاید این برای پرسپولیسی‌ها یک درس عبرت شد. این طور نیست؟

دقیقا همین طور است! من خودم به سرمربی مقابل استقلال استراماچونی در وقت‌های قانونی یک بریک به تساوی رسیدیم. گل اول را هم ما زده بودیم اما روی بی تجربگی گل خوردیم و البته قطع شدن برق ورزشگاه هم دردسربزرگی برای ما شد. البته ما برخلاف تیم خوب نود ارومیه زیاد دفاع نکردیم و مقابل استقلال بازی هجومی‌انجام دادیم. من فکر می‌کنم پرسپولیس با دیدن بازی استقلال و نود ارومیه دیدار مقابل ویستا توربین را جدی تر گرفت.

این پرسپولیس می‌تواند قهرمان جام حذفی شود؟

جام حذفی رقابت‌های خاصی است که ممکن است کار شما به ضربات پنالتی کشیده شود. با این وجود پرسپولیس هنوز شایسته ترین تیم ایران برای فتح همه جام‌هاست. البته اگر برخی دوستان ناراحت نشوند و دوباره نشست‌های خبری را تبدیل به محلی برای کُری خوانی نکنند!

منظور شما چه کسی یا کسانی است؟

من طی این چند روز حرف‌هایی شنیدم و چیزهایی دیدم که به عنوان فوتبالیست خجالت کشیدم. با همه احترامی‌که برای رسانه‌ها قائلم اما کار مدیررسانه ای استقلال زشت بود و توجیهی نداشت! نشست خبری قبل از بازی محل کُری خوانی کودکانه نیست.

منظور شما همان صحبت درخصوص مهدی طارمی‌و قهرمانی‌های پرسپولیس است؟

به نظرم مدیریت باشگاه مقصر است که مدیررسانه این تیم، باز هم عرض می‌کنم با احترام به همه اهالی رسانه درخصوص باشگاه رقیب صحبت می‌کند. نشست خبری محلی برای اظهارات سرمربی است و فوکوس روی اوست نه اینکه مدیررسانه ای تیم استقلال بیاید و بیشتر از فرهاد مجیدی حرف بزند. این اصلا قشنگ و درشان باشگاه و سرمربی نیست.

البته مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس هم جواب مدیررسانه ای استقلال را داد؟

خودتان می‌گویید جواب مدیررسانه ای استقلال را داد. اگر طرف آن حرف‌های سخیف را نمی‌زد طبعا جوابی هم داده نمی‌شد. من فقط متأسف شدم که این چنین هواداران دو تیم را به جان هم انداخته و فضای فوتبال را پرتنش می‌کنند. شما تصور کنید اگر بازی‌ها مثلا دربی در حضور تماشاگر برگزار می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ اگر خون از دماغ طرفداران یکی از دو تیم می‌آمد این آقا یا افرادی مثل او جوابگو بودند؟ این صحبت‌ها تأسف برانگیز است. پرسپولیس در این سال‌ها ۵ بار قهرمان لیگ برتر ایران شده و درآسیا هم دو بار به فینال رسیده و جزو بهترین‌های قاره بوده است. آن وقت یک عده که سررشته ای هم از فوتبال ندارند چنین حرف‌هایی می‌زنند و فرافکنی می‌کنند. من می‌گویم سازمان لیگ یا کمیته انضباطی باید با این موارد برخورد جدی کند تا هر کسی به خودش اجازه ندهد به تیم دیگر تهمت و افترا بزند.