شهر خبر

رسمی ؛ ترکیب پرسپولیس و ویستا توربین اعلام شد

اعلام فهرست 11 نفره دو تیم پرسپولیس و ویستا توربین

پرسپولیس و ویستا توربین

پرسپولیس از دقایقی دیگر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ویستا توربین خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در اولین بازی‌اش در رقابتهای این فصل جام حذفی میزبان تیمی است که تازه به لیگ یک صعود کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان یحیی گل‌ محمدی با قرعه نسبتا راحتی روی کاغذ روبرو شده‌اند و در اولین بازی‌شان میزبان ویستا توربین هستند. طی روزهای گذشته این بحث مطرح شده که سرمربی پرسپولیس قصد دارد در این بازی به برخی از نفرات اصلی‌اش استراحت دهد و از بازیکنانی استفاده کند که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کردند.

چهره‌های ویژه: علیرضا ملکی که در خط حمله ویستا توربین بازی می‌کند، سابقه حضور در پرسپولیس را دارد. دیگر پرسپولیس تیم ویستا توربین، عارف محمدعلیپور است. حریف پرسپولیس یکی دو بازیکن سرشناس هم دارد. از رضا شربتی گرفته که سابقه بازی برای تراکتور و فولاد و گل گهر دارد تا محمد پاپی که در سپاهان و تراکتور و نفت مسجدسلیمان و پیکان بازی کرده است.

وضعیت حریف پرسپولیس در جدول: ویستا توربین که در لیگ یک حضور دارد، در پایان هفته دهم این رقابتها، با ۱۱ امتیاز، تیم یازدهم جدول است.

نتیجه ویستا توربین در مرحله قبلی جام حذفی: این تیم با نتیجه ۱-۳ از سد پیام زیدی کاشان گذشت.

دوشنبه ۲۹ آذر

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پرسپولیس – ویستا توربین تهران ساعت ۱۷.۳۰

تیم داوری: روح‌الله شریفی، محمد راهی، حمیدرضا افشون و مجتبی افرا

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی، مهدی شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی

ترکیب ویستاتوربین

رضا جبار نژاد، محمدرضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام، مرتضی حسینی، حسین ابرقویی، کمیل ایمانجانی، رضا شربتی، علی خسرو نژاد، حجت اسلامی، علی محمدی، هادی خیری میر