شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ترکیب پرسپولیس#بازیکنان

شانس دوباره نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس با اعلام عملی لیست مازاد

شانس دوباره نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس با اعلام عملی لیست مازاد

یحیی گل محمدی با ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس شانس دوباره‌ای را به برخی از نیمکت‌نشینان خود داد تا بتوانند در لیست بازیکنان سرخ باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ویستا توربین تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت به بعضی از بازیکنان اصلی خود در این بازی استراحت دهد.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از این دیدار، دلیل استراحت به نفرات اصلی خود را فشردگی بازی‌ها عنوان کرد تا بازیکنانی همچون علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و سیامک نعمتی پس از مدت‌ها فرصت قرار گرفتن در ترکیب 11 نفره را پیدا کنند؛ تصمیمی که می‌تواند ورق را برای نفراتی همچون رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی که از نیمکت نشینی‌های متوالی خود ناراضی بودند برگرداند و نظر یحیی گل محمدی را برای قرار دادن دوباره آنها در ترکیب جلب کند.

یحیی در حالی امروز به ذخیره‌های خود بازی داده که باز هم نفراتی همچون مهدی مهدی‌خانی فرصتی برای حضور در جمع سرخپوشان پیدا نکرده است تا احتمال خروج او از لیست پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی قوت بگیرد. باید دید شانس دوباره یحیی به شاگردان ذخیره خود چه تأثیری در ماندن یا رفتن آنها در نیم فصل رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور دارد.