شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

در جدیدترین اقدام خصمانه؛

رژیم صهیونیستی رسما مجوز اعدام میدانی فلسطینیان را صادر کرد

رژیم صهیونیستی رسما مجوز اعدام میدانی فلسطینیان را صادر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین دستورالعمل خود برای عناصر نظامی این رژیم رسما مجوز اعدام میدانی فلسطینیان را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین تصمیم خصمانه خود در اراضی اشغالی، دستورالعمل جدیدی در رابطه با تیراندازی نظامیانش به سمت فلسطینیان صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق دستور العمل جدید، نظامیان صهیونیست اجازه دارند به سمت فلسطینیانی که اقدام به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف می‌کنند، تیراندازی کنند؛ حتی اگر دیگر چیزی در دست نداشته باشند و از پرتاب سنگ هم دست کشیده باشند.

این بر خلاف دستورالعمل‌های قبلی است که در آن تاکید شده بود که فقط به سمت فلسطینیانی تیراندازی شود که سنگ یا کوکتل مولوتف در دست دارند و هنوز آن را به سمت نظامیان صهیونیست پرتاب نکرده‌اند.

بر اساس این دستورالعمل، از این پس نظامیان صهیونیست اجازه دارند به سمت فلسطینیان حتی پس از عقب‌نشینی هم تیراندازی کنند. البته پیشتر نیز نظامیان صهیونیست بارها به سمت فلسطینیانی که در حال عقب‌نشینی و فرار بودند و خطری هم برای آنها نداشتند، تیراندازی می کردند اما دستورالعمل رسمی در این زمینه وجود نداشت.

نظامیان صهیونیست تاکنون بارها بدون اینکه خطری از سوی فلسطینیان متوجه آنها باشد، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده اند و در جریان این اقدام، شمار زیادی از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان، شهید و یا زخمی شده اند.

بر اساس آنچه که گفته شد، صهیونیستها پیشتر نیز فلسطینیان را بدون هیچگونه توجیهی به شهادت می رساندند اما دستورالعمل جدید به مثابه صدور رسمی مجوز اعدام میدانی فلسطینیان در اراضی اشغالی محسوب می شود.