شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##فریاد#آرمان#رمضانی#سبک#جواد#نکونام؛#جای#روی#نیمکت#نیست!

فریاد آرمان رمضانی به سبک جواد نکونام؛ جای من روی نیمکت نیست!

مهاجم شمالی استقلال با درخشش در بازی شب گذشته برابر نود ارومیه نشان داد جای او روی نیمکت نیست

آرمان رمضانی بعد از گلی که به نود ارومیه زد، به سبک جواد نکونام شادی کرد تا به این شکل اعتراض خود را به نیمکت نشینی نشان بدهد.

به گزارش طرفداری، آرمان رمضانی بازیکنی است که در نیم فصل گذشته از پرسپولیس به استقلال آمد و در این مدت فرصت کمی پیدا کرده ولی دو گل حساس زده و در مجموع نمایش موفقی داشته است.  

رمضانی در لیگ بیست و یکم تنها چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده و شرایط بسیار عجیبی را تجربه می کند، او حتی در بازی با نود ارومیه هم از ابتدا در ترکیب استقلال قرار نداشت و از دقیقه 60 این فرصت را پیدا کرد تا برای تیمش به میدان برود.

رمضانی در طول بازی یک ضربه سر زیبا زد که واکنش دیدنی دروازه بان حریف را به همراه داشت و در دقیقه 88 هم موفق شد استقلال را از یک شکست حتمی نجات بدهد.

رمضانی بعد از گل با دست زمین بازی را نشان داد تا به این شکل به کادرفنی استقلال بگوید جای او روی نیمکت نیست. این دقیقا شبیه به شادی گلی بود که جواد نکونام در لیگ دوازدهم و بازی با تراکتور انجام داد، او در این بازی نیمکت نشین بود و به محض ورود به زمین توانست تک گل 3 امتیازی استقلال را بزند، او با شادی گلی به این سبک اعتراضش را به امیرقلعه نویی نشان داده بود.

درخشش رمضانی در بازی روز گذشته یک علامت سوال مهم در ذهن هواداران این تیم ایجاد کرده است، اینکه آیا کیفیت این بازیکن از رودی ژستد پایین تر است که حتی یک دقیقه هم فرصت بازی کردن پیدا نمی کند؟ او از دقیقه 60 وارد زمین شد و دو فرصت عالی گلزنی ایجاد کرد ولی ژستد در طول بازی های زیادی که برای استقلال بازی کرده کمتر خود را در موقعیت گلزنی قرار داده است، چه برسد به اینکه بخواهد موقعیت گلزنی ایجاد کند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال خودآزاری کرد!