شهرزاد کمال زاده یکی از بازیگران زیبا و محبوب ایرانی است. شهرزاد کمال زاده هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. شهرزاد کمال زاده هم اکنون مجرد است. ودر ادامه عکسی از شهرزاد کمال زاده را مشخص می کنید.

شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده (زاده ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید.

تیپ شیک شهرزاد کمال زاده در روز تولدش + عکس

فعالیت هنری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و نیز از سال ۱۳۸۳ با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال آرام می‌گیریم به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود.

شروع کار جدید شهرزاد کمال زاده + عکس

علاقه و مخالفت پدر شهرزاد کمال زاده

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم ولی پدرم علاقه‌ ای نداشت که وارد این حرفه شوم اما از 16 سالگی بطوری آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم.

دلتنگی شهرزاد کمال زاده برای پدرش + عکس