شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیسی

اولین تصاویر پرسپولیسی سابق بعد از عمل جراحی | سنگ تمام علی دایی!

مهرداد کفشگری که صبح یکشنبه به دلیل بیماری سرطان تیروئید تحت عمل جراحی قرار گرفت، یکشنبه شب ساعتی پس از آنکه به هوش آمد و به بخش منتقل شد با خبرنگار رسانه طرفداری گفتگو کرد

مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس که به دلیل ابتلاء به بیماری سرطان تیروئید در بیمارستان امام خمینی تحت عمل جراحی قرار گرفت با تشکر از پزشک معالج خود و همچنین علی دایی که شرایط را برای عمل هرچه سریع‌تر او فراهم کرد، به طرفداری گفت:

خدا را شکر به گفته پزشک عمل جراحی موفقیت آمیز بود از اینجا به بعد را به خدا میسپارم و معتقدم هر چه خدا بخواهد همان رقم می خورد و من هم به رضای او راضی هستم. دلم نمی خواست کسی از بیماریم باخبر شود چون دوست نداشتم خانواده و آشنایانم را نگران کنم. اگر باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شدم عذرخواهی می کنم.

مهرداد کفشگری تاکید کرد در این چند روز علاوه بر علی دایی که یکسره پیگیر کارش بوده یحیی گل محمدی امید عالیشاه و بسیاری از از بازیکنان فعلی و سابق پرسپولیس جویای احوال او شدند و همچنین فرشاد فرجی در روزهای قبل از عمل جراحی میزبان او بود. بازیکن سابق پرسپولیس از این افراد تشکر کرد و گفت امیدوار است بتواند محبت آنها را جبران کند.

تصاویر از صالح محمد رحیمی