شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جام حذفی#نیم فصل

واکنش یحیی به جذب پیام نیازمند در نیم فصل | ۵ بازی تا گرفتن جام فاصله داریم

سرمربی پرسپولیس می گوید بازیکناش به هیچ عنوان نباید رقیب شان در جام حذفی را دست کم بگیرند.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس فردا در اولین بازی خود در جام حذفی باید به مصاف ویستا توربین برود. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:  با تیمی ناشناخته بازی داریم. در جام حذفی اگر غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم. پنج بازی تا جام وجود دارد و باید با تمرکز بالا کار کنیم. قطعا حریف دفاع می‌کند و باید سعی کنیم از لایه‌های دفاعی عبور کنیم و فرصت به دست بیاوریم.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان بدانند که هیچ بازی ای در فوتبال ساده نیست.  اگر ساده بگیریم این موضوع می‌تواند ما را غافلگیر کند. جام حذفی می‌تواند سهمیه آسیایی به دنبال داشته باشد.

او همچنین گفت:  احساس می‌کنم نسبت به هفته‌های ابتدایی بهتر شده‌ایم. ما سعی می‌کنیم فضای با کمترین مشکل کار را پیش ببریم اما باز هم مشکلاتی مثل زمین تمرین وجود دارد. تیم ما روی زمین بازی می‌کند و داشتن تمرین با کیفیت به ما بیشتر کمک می‌کند. ما اعتماد زیادی به هم داریم و باید بیشتر کار کنیم تا هماهنگ بشویم.

گل‌محمدی درباره جذب پیام نیازمند هم گفت: درباره نقل‌وانتقالات نمی‌دانم برخی چرا گمانه‌زنی را زودتر شروع کرده‌اند؟ الان زمان این مسائل نیست. ما صحبتی با پیام نیازمند نداشتیم و برای نقل‌وانتقالات فرصت زیاد است و الان در کوران مسابقات هستیم و به دنبال تمرکز تیمی خودمان هستیم.

وی تصریح کرد: در فشردگی بازی‌ها هستم و قطعا برای بازی فردا با ترکیب جدید بازی خواهیم کرد.