شهر خبر

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ترجیح شاخص‌ها بر اشخاص/اردبیل نیازمند مدیران عمل‌گراست

ترجیح شاخص‌ها بر اشخاص/اردبیل نیازمند مدیران عمل‌گراست

اردبیل - نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به جای اشخاص بر شاخص‌ها تمرکز کرد، گفت: توسعه استان اردبیل در گرو انتخاب مدیرانی عمل‌گرا است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لزوم انتخاب و انتصاب دقیق مدیران کارآمد و کاربلد در استان اردبیل اظهار کرد: بر روی کار آمدن نیروهای انسانی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ضرورت دارد که در این زمینه دست استاندار اردبیل در انتخاب مدیران باز است.

وی با تاکید بر اصل تفکیک قوا و انتصاب مدیران محلی و دولتی گفت: انتخاب مدیران استانی و تیم اجرایی همسو با سیاست‌های دولت از اختیارات استاندار بوده و دست استاندار اردبیل در این خصوص باز است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به جای اشخاص بر شاخص‌ها تاکید کرد تا شاهد حضور افراد توانمند، متخصص و دلسوز در مناصب مهم باشیم و این تنها توصیه نمایندگان به استاندار اردبیل است؛ در غیر این صورت شاهد فرصت‌سوزی در سطح استان خواهیم بود.

بدری همچنین با اشاره به وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس یادآور شد: نمایندگان مردم حسب وظیفه نظارتی خود مطالبات مردم و حسن اجرای قوانین در بخش‌های مختلف را پیگیری می‌کنند و ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی در مقابل وکلای ملت پاسخگو باشند.