شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#وزارت ورزش

پرسپولیس واگذار می شود، استقلال در وزارت ورزش می ماند

طبق اعلام رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس واگذار خواهد شد

طبق اعلام داریوش مصطفوی باشگاه پرسپولیس به وزارتخانه دیگری واگذار می شود.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان هستید جلسه مربوط به صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز برگزار و تصمیات زیادی در این نشست اتخاذ شد.

از آن جایی که بحث اصلی صدور مجوز حرفه ای دولتی نبودن دو باشگاه است و این که باشگاه ها باید خصوصی شوند، برهمین اساس تصمیم گیری شد تا زمان خصوصی سازی این دو باشگاه یکی از باشگاه ها به وزارت خانه دیگری واگذار شود.

اما موضوع زمانی جالب می شود که این تصمیم در حضور مدیرعامل های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گرفته شد اما نه آجورلو در مصاحبه اش به آن اشاره کرد و نه صدری در این خصوص اظهارنظری انجام داد، بلکه این داریوش مصطفوی بود که در مصاحبه با خبرنگاران از واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارتخانه دیگری خبر داد.

مصطفوری در جایگاه رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها عنوان کرد:

قرار شد باشگاه پرسپولیس را یک وزارتخانه در اختیار بگیرد. اگر کمیته استیناف و بدوی تشکیل شدند، برای پاک کردن مسائل گذشته است. بحث مالکیت این دو باشگاه معضلی شده بود که افراد باید از یک سری مسائل می‌گذشتند.  

این اظهار نظر نشان می دهد از میان دو باشگاه دولتی قرار است پرسپولیس از مالکیت وزارت ورزش خارج شود و استقلال در مالکیت وزارت ورزش خواهد ماند. به نظر می رسد آن باشگاهی که آجورلو ظهر امروز گفته بود به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار می شود، پرسپولیس است.

 

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش پرسپولیس را نگه می دارد یا استقلال را؟