شهر خبر

جنبش حماس:

بازداشت فعالان فلسطینی اراده مقاومت را تضعیف نخواهد کرد

بازداشت فعالان فلسطینی اراده مقاومت را تضعیف نخواهد کرد

سخنگوی جنبش «حماس» در سخنانی با بیان اینکه بازداشت عاملان عملیات استشهادی «حومش» عزم گروههای مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، گفت: آتش مقاومت در مقابله با اقدامات رژیم اشغالگر همچنان شعله ور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش «حماس» در سخنانی اعلام کرد که بازداشت عاملان عملیات استشهادی «حومش» واقع در «نابلس»، تلاشی ناامید کننده است که هرگز منجر به نابودی مقاومت نخواهد شد و اراده و عزم گروههای آن را تضعیف نخواهد کرد.

وی افزود: آتش مقاومت در مقابله با اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن همچنان شعله ور است.

جنبش «حماس» ضمن اینکه تمامی اشکال هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیست و تحت پیگرد قرار دادن گروههای مقاومت را محکوم کرد، مجدداً خواستار پایان همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی شد.

قانوع در ادامه اعلام کرد: ما از مردان مقاومت و جوانان انقلابی در کرانه باختری و قدس اشغالی که با ثابت قدمی و شجاعت با اشغالگران مقابله می کنند، قدردانی می کنیم و از ملت فلسطین می خواهیم که مقابله با رژیم اشغالگر را ادامه دهند.

گفتنی است که نظامیان اشغالگر ۴ فلسطینی از جمله فعالان جنبش «جهاد اسلامی» و یک اسیر آزاد شده را به اتهام انجام عملیات شهادت‌ طلبانه «حومش» دستگیر کردند. منابع فلسطینی شامگاه پنج شنبه از عملیاتی استشهادی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «حومش» در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند. شهرک‌نشینان صهیونیست در پی این تیراندازی به خودروهای فلسطینی‌ها در نزدیکی نابلس و الخلیل حمله کردند.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده است که عملیات استشهادی اخیر در شهر نابلس واقع در کرانه باختری حامل پیامی واضح به دشمن بود. فلسطینیان این پیام را به صهیونیست‌ها مخابره کردند که لحظه‌ای در دفاع از خاک خود درنگ نخواهند کرد.