شهر خبر

حمله بازیکن سابق استقلال به پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال گفت: در پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می‌کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می‌گویند.


به گزارش شریان نیوز،آرش برهانی بازیکن سابق استقلال در بخشی از گفت‌وگو با خبر ورزشی در رابطه با رای کمیته انضباطی در خصوص بازیکن تیم گل گهر و انتقاد پرسپولیسی‌ها از سه بر هیچ شدن بازی استقلال در مقابل این تیم گفت: باید بگویم اگر قرار بر اجرای عدالت بود باید خیلی قبل تر و زودتر از اینها در خیلی پرونده‌های دیگر اتفاق می‌افتاد.

نمی‌خواهم اسم تیم خاصی را ببرم ولی همه اهالی فوتبال به یاد دارند که چه تیمی‌با جعل اسناد، یک بازیکن غیرقانونی را در تیمش بازی داد. اگر آن روزها قانون به شکل امروز اعمال می‌شد خیلی پیش از اینها استقلال باید به حقش می‌رسید.

برهانی ادامه داد: متاسفانه در پنج، شش سال گذشته شرایطی وجود داشت که عده‌ای به خودشان این اجازه را می‌دادند تا قانون را به راحتی دور بزنند. حتی خیلی وقت‌ها خودشان هم می‌دانستند که دروغ می‌گویند ولی به هر حال آنطور که هواداران و مسئولان استقلال انتظار داشتند کسی از حق واقعی استقلال و دیگر تیم‌ها دفاع نکرد.

بازیکن سابق استقلال با بیان این نکته که قانون، استقلال یا پرسپولیس را نمی‌شناسد گفت: کاملا به یاد دارم در یک پرونده مشابه حتی خود مسئولان باشگاه هم اعتراف کردند که در اسناد مربوط به فلان بازیکن جعل کرده‌اند ولی به خاطر حمایت‌هایی که وجود داشت کسی کاری به کارشان نداشت و همیشه فکر می‌کنند وضعیت باید به آن شکل باشد.