شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ترکیب اصلی

چهار بازیکن نیمکت نشین در ترکیب اصلی پرسپولیس

4 بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس احتمالا در بازی حذفی این تیم در ترکیب اصلی حاضر خواهند شد

ترکیب پرسپولیس در جام حذفی متفاوت خواهد بود.

به گزارش طرفداری، همان طور که پیش تر نوشتیم با تصمیم یحیی گل محمدی پرسپولیس با ترکیبی متفاوت در بازی حذفی حاضر خواهد شد و برای بازی فردای خود مقابل ویستا توربین از نفراتی بهره خواهد گرفت که در چند بازی اخیر این تیم در لیگ برتر فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته اند.

خبرهای دریافتی از تمرینات پرسپولیس حکایت از آن دارد علیرضا ابراهیمی برای اولین بار قرار است در ترکیب اصلی به میدان رفته و به عنوان مدافع میانی کنار سیدجلال حسینی ایفای نقش کند.

سیامک نعمتی دیگر بازیکن پرسپولیس است که در چند بازی اخیر جای خود را به مهدی شیری داده و به همین دلیل این احتمال وجود دارد به جای شیری در منطقه راست خط دفاعی حاضر شود.

علی شجاعی دیگر بازیکنی است که با توجه به گلزنی در بازی قبل احتمال حضورش در میدان بسیار زیاد است. هرچند او بسیار امیدوار است تا در پست اصلی اش به عنوان وینگر به میدان برود نه دفاع چپ. شجاعی اگرچه سابقه بازی در دفاع چپ را دارد اما این پست برای او پستی غیرتخصصی به حساب می آید و قادر به بروز کامل توانایی هایش نیست. از این رو باید دید گل محمدی با اشراف به این موضوع از سعید آقایی در دفاع چپ بهره برده و شجاعی را به عنوان وینگر راهی میدان می کند یا مصمم است از شجاعی در پست دفاع چپ بهره ببرد.

در خحط میانی حضور رضا اسدی به عنوان هافبک میانی قطعی است و باید دید کنار او میلاد سرلک باز خواهد کرد یا با توجه به بازی های پیاپی این بازیکن، یحیی به سرلک استراحت داده و به کامیابی نیا میدان خواهد داد. آن هم درحالی که شریفی در بازی قبل به دلیل مصدومیت از میدان خارج شد و مشخص نیست می تواند در بازی فردا حاضر باشد یا نه. در کناره ها هم این احتمال وجود دارد از مهدی خانی و پهلوان برای دقایقی استفاده شود.

در خط حمله اگر حامد پاکدل مشکل مصدومیت نداشته باشد، اولین گزینه برای قرار گرفتن در خط حمله است اما در غیر اینصورت باز هم باید دید گل محمدی از عبدی در ترکیب فیکس بهره
می برد یا آل کثیر.

درنهایت باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی گرفته و کدامیک از بازیکنان را در ترکیب اصلی راهی میدان خواهد کرد تا به نفراتی چون وحید امیری، امید عالیشاه، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مهدی شیری استراحت دهد.