شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#الجزایر#فوتبال#تیم ملی فوتبال

سرمربی الجزایر قهرمانی تیمش در جام عرب را به مردم فلسطین تقدیم کرد + فیلم


سرمربی الجزایر قهرمانی تیمش در جام عرب را به مردم فلسطین تقدیم کرد + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر، بازیکنان و هواداران این تیم بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال الجزایر شب گذشته (شنبه) در دیدار فینال مسابقات جام کشورهای عربی 2021 در ورزشگاه البیت شهر دوحه به مصاف تونس رفت و پس از تساوی بدون گل در جریان 90 دقیقه، در وقت‌های اضافه و در پایان 120 دقیقه موفق شد به برتری 2 بر صفر برسد و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را که برای اولین بار زیرنظر فیفا برگزار شد را از آن خود کرد.

بازیکنان الجزایر در مراسم اهدای مدال‌ها و جام قهرمانی در حالی روی سکو قهرمانی رفتند که برخی بازیکنان این تیم پرچم کشور فلسطین را هم کنار پرچم کشور خود روی سکو بردند و به نوعی مردم فسلطین را هم در این قهرمانی سهیم دانستند. برخی بازیکنان و سرمربی الجزایر هم چفیه مخصوص فلسطینی‌ها را دور گردن خود انداختند تا بار دیگر حمایت خود از فلسطینی‌ها را نشان دهند.

همچنین هواداران تیم فوتبال الجزایر که در جریان بازی شب گذشته با تونس بارها در جریان بازی شعارهای حمایتی از مردم فلسطین را سر دادند، بنری را در پایان بازی با این عنوان «این جام هدیه مردم الجزایر به مردم ما در فلسطین است»، به نمایش در آوردند.

مجید بوغره، سرمربی تیم فوتبال الجزایر نیز پس از این بازی در گفت‌وگویی تصویری گفت: «به تمامی هواداران الجزایر تبریک می‌گویم. من این قهرمانی را به مردم فلسطین به خصوص مردم غزه تبریک می‌گویم».

 

تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین ,

تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین , تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین , تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین , تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین , تیم ملی فوتبال الجزایر , کشور فلسطین ,

انتهای پیام/