شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیستان#زاهدان#سیستان و بلوچستان

دهمرده: برای اولین بار بود هیئت کشتی از مسابقات کشوری میزبانی می‌کرد/ سال آینده هم به دنبال میزبانی هستیم


دهمرده: برای اولین بار بود هیئت کشتی از مسابقات کشوری میزبانی می‌کرد/ سال آینده هم به دنبال میزبانی هستیم

رئیس هیئت کشتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد که میزبانی زاهدان از مسابقات کشوری فرنگی اولین میزبانی هیئت این استان از مسابقات کشتی بود.

نبی دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد میزبانی استانش در مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی طی دو روز 23 و 24 آذر ماه در زاهدان اظهار داشت: همه چیز عالی و خیلی خوب بود. تمام آنهایی که به زاهدان آمده بودند از میزبانی و بحث اجرایی مسابقات راضی بودند. این برای اولین بار بود که هیئت کشتی سیستان و بلوچستان میزبان مسابقه می‌شد.

وی ادامه داد: ما قرار بود میزبان جام تختی هم باشیم که برگزار نشد. در فدراسیون گذشته و در دوره ریاست رسول خادم هم مسابقات در سیستان برگزار شد ولی عملا فدراسیون کشتی و منطقه چابهار میزبان بودند و حتی مدیرکل ورزش استان و رئیس هیئت مثل میهمان آنجا حضور داشتند این بار اما همه کارها به صورت صددرصدی توسط هیئت کشتی انجام شد و اداره کل ورزش هم نقش نظارتی روی کار داشت. آنها سالن مسابقات را در اختیار ما قرار دادند و باقی کارها را خودمان انجام دادیم.

دهمرده با تاکید بر اینکه باز هم میزبانی مسابقات را خواهند گرفت، گفت: امسال که دیگر به ما میزبانی نمی‌دهند اما سال آینده قطعا به دنبال برگزاری مسابقات در استان هستیم. ارتباط ما با فدراسیون کشتی خیلی نزدیک است و از نظر کیفی نیز شرایط خوبی برای میزبانی از مسابقات داریم.



انتهای پیام/