به گزارش برنا، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمام رده های سنی ( نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است.

در دومین روز رقابت ها 5 فینالیست و شانس کسب 6 مدال برنز در انتظار ملی پوشان کشورمان است. دیدار های رده بندی از دقایقی دیگر و فینال مسابقات نیز از ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

نتایج مسابقات روز دوم قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به این شرح است:

*کاتا انفرادی رده امید

حدیث جمال با امتیاز22.90 در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و از ساعت 10:40 برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

متین زارع با امتیاز 23.26 در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و از ساعت 10:40 برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

*کومیته پسران

در وزن 55- کیلوگرم محمد حسین شیر صفت با نتیجه 5 بر صفر ایبراهیم باخیت از امارات را شکست داد. شیر صفت در مسابقاه دوم با نتیجه 5 بر 2 مغلوب سلطان اقهطانی از عربستان شد.

در وزن 61- کیلوگرم امیر حسین بمان زاده با نتیجه 9 بر صفر ویزیت باراتو از قرقیزستان را شکست داد. بمان زاده در مسابقاه دوم با نتیجه 2 بر صفر مقابل اولژاس آلتینبک شکست خورد.

در وزن 68- کیلوگرم امیر رضا برزویی با نتیجه 8 بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد. برزویی در بازی دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد.

در وزن 76-کیلوگرم سعیداله یاری با نتیجه 2 بر یک بافکوئر جاسم از کویت را از پیش رو برداشت.

در وزن 76+ کیلوگرم ابوالفضل نوری با نتیجه 3 بر صفر عزیز مناسف از قزاستان را شکست داد. نوری در مرحله دوم هم عمر الباخت از عربستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

*کومیته دختران

در وزن 53- کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد. نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ کنگ را 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

در وزن 48- کیلوگرم یلدا نقی بیرانوند در بازی نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب آلکنیت شریزات از قزاقستان شد. بیرانوند دور دوم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب اومیدا آیسوا از قرقیزستان شد.

در وزن 59- کیلوگرم فاطمه بداق با نتیجه 3 بر صفر سیتورا راسولوا از قرقیزستان را مغلوب کرد. بداق در بازی دوم نیز با نتیجه 4 بر یک ویچکا لیک از کامبوج را شکست داد. بداق سومین بازی خود را نیز با برتری 6 بر یک مقابل سز لایوت از هنگ کنگ پشت سر گذاشت و راهی فینال شد.

در وزن 59+ کیلوگرم سارینا فتحی در بازی نخست با نتیجه 6 بر صفر آژار اروزالیو از قرقیزستان را شکست داد. فتحی در بازی دوم نیز در هانتی نوراله ناصر از اردن را شکست داد و راهی فینال شد.

انتهای پیام//