ابراهیم صالحی، کاپیتان و مهاجم تیم فوتبال پیکان، درباره شرایط امسال خودروسازان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: وضعیت تیم تا امروز مطابق پیش‌بینی خودمان نبوده هرچند که وضعیت آن‌چنان هم بد نبوده است. فعلا چند امتیاز عقب افتاده‌ایم و باید طبق هدف گذاری‌ها به آن برسیم.

بازیکن اسبق سپاهان و پارس‌ جنوبی جم درباره هدف‌گذاری پیکان افزود: باشگاه پیکان از زمان حضور آقای محمدی هدف اصلی‌اش بازیکن سازی و بها دادن به جوانان شده است. هم سال گذشته و هم امسال چند بازیکن جوان داشته‌ایم که با رشدشان قیمت چند برابری پیدا کرده‌اند. هدف ما همان بازیکن سازی، تقریبا چیزی شبیه آرسنال است. در جدول هم می‌خواهیم هر سال رشد داشته باشیم و به رتبه‌های بالایی برسیم.

وی درباره کار زیر نظر مجتبی حسینی گفت: او نیازی به تعریف من ندارد و اثبات شده است. او چند ماه است به تیم اضافه شده و امیدواریم تا انتهای فصل چیزهای بیشتری یاد بگیریم. در پی به پایان رساندن فصل با بهترین رتبه و شرایط هستیم.

صالحی درباره وضعیتش عنوان کرد: شرایط خودم تا این لحظه می‌توانست بهتر باشد. دچار سرماخوردگی شدم و وضعیت بدنی مناسبی نداشتم اما به طور کلی تیم شرایط خوبی دارد.

وی درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی دادن به جوانان تاوان دارد. ممکن است تیم ضرر کند اما پای این بها دادن به جوانان ایستاده‌ایم. می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را کسب کنیم اما پرسپولیس بسیار با تجربه کار کرد. آن‌ها جزو بهترین‌های آسیا هستند و توانستند با همان تجربه موفق شود.

بازیکن پیکان درباره 3 امتیازی که بابت بازیکن گابنی به تیم داده شد، گفت: این مساله در روحیه بازیکنان تاثیر داشته است. روز گذشته در تمرین همه انرژی داشتند. حق‌مان البته در همان بازی شکست نبود اما به هر حال این 3 امتیاز شیرین باعث شد آن عقب افتادگی جبران شود.

صالحی درباره بازی هفته آینده برابر سپاهان افزود: سپاهان برای قهرمانی آسیا بسته شده اما هدف‌مان قطعا برد و کسب امتیاز است. تیم ما جوان است و امیدواریم دست پر برگردیم.

کاپیتان فعلی پیکان گفت: به دلیل آن که کاپیتان اول تیم شرایط بازی نداشته بازوبند بر بازوی من بسته شده و وظیفه من سنگین‌تر شده است. امیدوارم با تمرکز و لطف خدا بهتر کار کنم. شکر خدا امسال مدیر خوبی چون محمدی که یک مدیر ورزشی و کاربلد است در تیم حضور دارد. او با هزینه ای کم تیم را ساخته و عملکرد خریدها با توجه به این خود محمدی مربی بوده نشان می‌دهد پیکان در مسیر درستی است.

انتهای پیام// 4