شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

باشگاه گل‌گهر علیه فدراسیون فوتبال مدرک رو کرد + سند

گل گهری ها می گویند اگر خطایی در روند جذب باگناما رخ داده باشد، فدراسیون مقصر آن است و چرا باید باشگاه مجازات شود؟

در پی اعلام حکم کمیته انضباطی مبنی بر سه بر صفر شدن نتایج بازی هایی که اریک باگناما در آن به میدان رفته بود، باشگاه گل گهر قصد دارد به کمیته استیناف شکایت کند. آنها مدارکی علیه فدراسیون فوتبال دارند که می خواهند به کمیته استیناف ارائه کنند.

به گزارش طرفداری، بعد از ابلاغ رای کمیته انضباطی، 7 روز فرصت برای اعتراض به استیناف وجود دارد. شنیدیم باشگاه گل گهر قصد دارد هرچه سریع تر در اعتراض به رای کمیته انضباطی، به استیناف شکایت کنند. باشگاه گل گهر با ارائه نامه نگاری هایش با فدراسیون فوتبال، قصد تبرئه خود را دارد.

طبق نامه های ارسالی، باشگاه گل گهر چند مرتبه پیش از قرارداد بستن و بازی کردن اریک باگناما، از فدراسیون فوتبال استعلام گرفته است که هر بار پاسخ فدراسیون فوتبال تایید سوابق این بازیکن بوده.

استعلام گل گهر از سازمان لیگ

باشگاه گل گهر ابتدا در تاریخ سوم آبان 1400 از سازمان لیگ درخصوص جذب باگناما استعلام می گیرد.

تایید سوابق باگناما در نامه نگاری با فدراسیون

فدراسیون فوتبال در تاریخ 13 آبان 1400، سوابق باگناما را تایید می کند.

تایید ایمیل دریافتی از فدراسیون فوتبال گابن برای سوابق باگناما

همچنین در مدرکی دیگر، فدراسیون فوتبال دریافت نامه سوابق باگناما و حضورش در 4 بازی ملی را از سوی فدراسیون فوتبال گابن تایید می کند.

شکایت به استیناف

حال باشگاه گل گهر مدعی است که اگر خطایی در پرونده باگناما رخ داده مقصرش فدراسیون است چرا که آنها در تمام مراحل استعلام و حتی پیش از بازی دادن به باگناما نیز مجوز حضور او را گرفته اند. گل گهری ها می گویند با وجود این مدارک و تایید سوابق بازیکنان از سوی فدراسیون، چرا باشگاه باید مجازات شود؟

حال با ابلاغ رای کمیته انضباطی به گل گهر، این باشگاه با استناد به مدارک فوق می خواهد پرونده را به کمیته استیناف ببرد.

یکی از مدیران گل گهر سیرجان در این خصوص به طرفداری گفت: 

ما اگر می خواستیم با مسئولیت خودمان از این بازیکن استفاده کنیم دو مرحله از فدراسیون فوتبال نمی خواستیم از فدراسیون فوتبال گابن استعلام بگیرد. ما اولین بار وقتی ۱۳ آبان فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردند این بازیکن مشکل ندارد، با او قرارداد بستیم ولی باز هم از این بازیکن استفاده نکردیم و منتظر جواب استعلام فدراسیون ماندیم و وقتی ۲۸ آبان به ما اعلام کردند مشکلی ندارد، سوم آذر برای اولین بار از او استفاده کردیم و حالا معلوم نیست چرا ما باید تاوان اشتباه فدراسیون فوتبال را بدهیم؟