معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر سارق موتور سوار خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از ژانر فیلم های خارجی به فرار می پرداختند.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند گفت: ساعت 10 صبح 21 آذرماه واحد گشت پليس آگاهي حين گشت زني در محدوده تهرانسر به يکدستگاه موتورسيکلت داراي سه سرنشين مظنون شده، پس از استعلام از مرکز پيام مشخص گرديد داراي سابقه سرقت در تاريخ چهاردم مهر ماه از شهر قدس است.
او افزود: راکب موتورسيکلت مسروقه به محض رويت خودروي پليس اقدام به فرار کرده، بنابراين هماهنگي هاي لازم با مرکز پيام صورت گرفته و از کليه علائم هشداردهنده نظيرآژير، گردان و سه بار ايست توسط بلندگو جهت متوقف ساختن موتورسيکلت استفاده شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: ولي راکب موتورسيکلت بدون توجه به اخطارهاي پليس به صورت خطرآفرين در بين خودروهاي عبوري و شهروندان اقدام به فرار می کرد. پس از گذشتن چند خيابان موتورسيکلت با درایت افسر گشت متوقف شد. سريعا هر سه نفر به صورت پياده متواري که افسراکيپ به منظور جلوگيري از فرار و خسارت هاي احتمالي با رعايت قانون بکارگيري سلاح و حقوق شهروندي اقدام به شليک4تير هوایی می نماید که پس از طي مسافت کوتاهی هر سه نفر متهم با توجه به حمله ور شدن با سلاح سرد با اقتدار اعضاي اکيپ بدون هيچگونه خسارتي دستگير شدند.
سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان با اشاره به اینکه متهمان برگرفته از ژانر فیلم های خارجی متواری می شدند، گفت: موتورسیکلت مسروقه به پارکینگ منتقل و پرونده به همراه سه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شدند.