شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#مجموعه

ورود بسیج شهرداری تهران به شناسایی چالش‌ها درمدیریت شهری و رفع آنها


ورود بسیج شهرداری تهران به شناسایی چالش‌ها درمدیریت شهری و رفع آنها

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت این مجموعه گفت: بسیج شهرداری تهران چالش‌ها و موانع مدیریت شهری را شناسایی و برای رفع آنها آمادگی همکاری با مدیریت شهری را دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سالک در مراسم تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی شهرداری تهران که با حضور علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مجموعه ورزشی شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه بسیج شهرداری تهران تلاش خواهد کرد که در حوزه مدیریت شهری همراهی و همکاری نزدیک را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج تکلیف دارد که در گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از پژوهش در شهرداری تهران اقدامات خود را انجام دهد، تاکید کرد: یکی از جنبه‌هایی که در سال‌های اخیر مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است، حمایت از پژوهش‌های علمی و نخبگان در شهرداری تهران بوده که این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج در این بخش حمایت‌های علمی و پژوهشی را انجام داده است و تلاش کرده کنفرانس‌های علمی و پژوهشی را در دستور کار خود قرار دهد.

سالک با اشاره به ارسال 1500 مقاله توسط نخبگان و پژوهشگران بسیجی بیانکرد: از این تعداد، 10 اثر توسط اساتید دانشگاه به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی در ارتباط با موضوعات مقالات تصریح کرد: عمدتا این مقالات در حوزه‌های شهرسازی، موضوعات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، معماری و ... بوده است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت بسیج در شهرداری تهران گفت: مجموعه بسیج پژوهش‌هایی را در ارتباط با چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود در مدیریت شهری انجام داده است که ان‌شاءالله از این تحقیقات و پژوهش‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/