شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور#کارکنان#آتش سوزی

خودروی ۲۰۶ به علت سرعت زیاد آتش گرفت! / عکس

چند تیم از کارکنان منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام و تیم‌های امدادی و آتش نشانی این آتش سوزی را مهار کردند.

خودروی ۲۰۶ به علت سرعت زیاد آتش گرفت! / عکس

به گزارش سلام نو و به نقل از پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که حوالی ساعت ۱۳: ظهر دیروز در مسیر بزرگراه همت به غرب بعد از پل توانیر در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند و توانستند به موقع این راننده را که به موقع از خودرو در حال سوختن بیرون آمده بود را به گوشه امن راه منتقل کردند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: چند تیم از کارکنان منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام و تیم‌های امدادی و آتش نشانی این آتش سوزی را مهار کردند.

رییس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: از رانندگان و شهروندان و عابرین خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات ترافیکی و امدادی خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.