شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پلیس راهور#آتش سوزی

سرعت زیاد باعث آتش گرفتن ۲۰۶ شد/ عکس

سرعت زیاد باعث آتش گرفتن ۲۰۶ شد/ عکس

رییس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم راهور تهران بزرگ از ابتدای حادثه در محل حضور داشت، ایستادن و تماشای خودروها به آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در محدوده تصادف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که حوالی ساعت ۱۳: ظهر دیروز در مسیر بزرگراه همت به غرب بعد از پل توانیر در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند و توانستند به موقع این راننده را که به موقع از خودرو در حال سوختن بیرون آمده بود را به گوشه امن راه منتقل کردند.
سرعت زیاد باعث آتش گرفتن ۲۰۶ شد/ عکس

سرهنگ شریفی ادامه داد: چند تیم از کارکنان منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام و تیم‌های امدادی و آتش نشانی این آتش سوزی را مهار کردند.

رییس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: از رانندگان و شهروندان و عابرین خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات ترافیکی و امدادی خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.
۴۷۲۳۱