به گزارش برنا؛ مسعود حیدرزاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص دیدار این تیم با مس کرمان در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی با تیم مس کرمان مشخصا برای ما آزمون و خطا نیست اما با این وجود اولویت اصلی ما مسابقات لیگ یک است.

او افزود: تمام تمرکز کادرفنی ماشین سازی تبریز معطوف به مسابقات لیگ یک است زیرا وضعیت ماشین سازی در آن مسابقات خوب نیست و باید با تمام توان در بازی های آینده لیگ یک حاضر شویم. در همین راستا تلاش می شود تا از بازیکن های جوان تر در جام حذفی استفاده شود و برخی مهره های اصلی برای مسابقات لیگ استراحت کنند.

سرمربی ماشین سازی تبریز با اشاره به این که دیدار با مس کرمان در تبریز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم مس کرمان از بازیکن های توانمندی برخوردار است و این کار را برای ماشین سازی سخت می کند اما برنامه ریزی ها برای کسب نتیجه به خوبی انجام شده است.

حیدرزاده ادامه داد: کادرفنی مس کرمان نیز که متشکل از فرزاد حسین خانی و محمود محمودی نیا است عملکردی حرفه ای و خوبی دارد و پیش بینی می شود تا شاهد یک مسابقه با کیفیت در جام حذفی باشیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: کادرفنی ماشین سازی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا تیم سریع تر آماده شده و از هماهنگی لازم برخوردار شود و این امر نیاز به جلسات تمرینی بیشتری دارد. مشخصا هماهنگ شدن در تیمی که میانگین سنی پایینی دارد، سخت تر است.